Hvis man har Play+ vil jeg helt klart anbefale serien "Vores nye hjem". Den er virkelig godt produceret, og man får en masse gode informationer om konstruktion, VIP-faciliteter og stemningsafsnit. Som en der primært opholder sig på stemningsafsnittet er den nyeste episode nærmest ikke til at få armene ned over. 4000 ståpladser bag målet med en samlet kapacitet på 7000 med hjørnerne inkluderet. Mein gott stemningen bliver fed!
Ser rigtig rigtig fedt ud, og dejligt med én stor tribune der kan holde til så mange der har lyst til at hoppe, modsat parken. Og så er det vildt at se hvor høj stadion bliver med udsigten over stadion allé og kongelunden ned til lukas kirken som bliver så flot fyldt med gående hviie fans blandt de grønne træer. Glæder mig sgu også til at gå ned ad igen til kamp
Det kan virkelig anbefales at følge KSDH på Facebook. De har ugeupdates med masser af billeder fra byggepladsen. Især nu hvor øst-tribunen er lidt i skygge på kameravinkelen. Det går altså rigtig hurtigt med at bygge de tribuner!
Ser rigtig rigtig fedt ud, og dejligt med én stor tribune der kan holde til så mange der har lyst til at hoppe, modsat parken. Og så er det vildt at se hvor høj stadion bliver med udsigten over stadion allé og kongelunden ned til lukas kirken som bliver så flot fyldt med gående hviie fans blandt de grønne træer. Glæder mig sgu også til at gå ned ad igen til kamp
Jeg synes virkelig det er fantastisk at det er lavet som et dæk, så det bliver en rigtig gryde. Det handler selvfølgelig meget om effekten af den hvide mur i enden, men jeg tror også det har en positiv effekt på resten af stadion fordi man har langt bedre overblik og kan se og blive påvirket af hvad der foregår. På det gamle stadion ville man jo være stort set afskåret fra hvad der foregik på dækket over eller under en.
@Winther præcis, og med mange fans på stadion vil man jo kunne skabe et enormt tryk ned på banen til spillerne som jeg kun har oplevet i Parken og Brøndby stadion, det er en voldsom og fed følelse
@Winther præcis, og med mange fans på stadion vil man jo kunne skabe et enormt tryk ned på banen til spillerne som jeg kun har oplevet i Parken og Brøndby stadion, det er en voldsom og fed følelse
…som forstærkes af at der også er tænkt på hvordan lyden reflekteres fra taget ved at det hælder ind mod banen. Det giver selvfølgelig lidt sig selv at det ikke kan sammenlignes med det lård vi kom fra, men der er taget hensyn til nogle ting der forbedrer oplevelsen og effekten fordi AGF selv har været så meget inde over. Det havde jo næppe været det var fokus hvis det bare var op til kommunen, når man tænker på at det sidste gang var vigtigere med udsigten til trækronerne... Der kommer til at være penge og point i det tryk der vil kunne lægges fra tribunerne. Jeg kan huske vi snakkede om den fordel vi kunne få ift fx lige at få en kendelse med os, hvor vi før var dårligere stillet end mange andre. Det var oprindeligt inden der kom VAR, som i princippet minimerer det, men det har helt sikkert stadig meget at sige både ift vores spilleres indsats og presset på dommerne. Ift sponsorer er maksimeret stemning selvfølgelig også attraktivt. Så bliver det op til fansene at udnytte det. Der kommer selvfølgelig ikke stemning hele vejen rundt som i enden, men stemningen fra ståpladserne kan ‘nemt’ spredes til siderne og måske også lidt derudover.
Well, der er i princippet meget få ting her i livet, jeg for alvor er sikker på. Men jeg har ved et par tidligere lejligheder herinde (videre)formidlet at være blevet fortalt, at de første stykker tag efter planen skulle lægges på i uge 12 og fremad, så jeg går da stærkt ud fra, det er dét, de er begyndt på her, i uge 12 og med den kran og det seletøj.
Man kan sige, at usikkerheden igen falder tilbage på den fuldstændig utilstrækkelige kameraføring for tiden. Jeg troede egentlig også vi havde fået etableret behovet for at en af håndværkerne som det første om morgenen lige tager en kop kaffe i hånden og lusker op med en klud, så vi kan få tørret duggen af linsen, men generelt virker den her del snart lige så meget op ad bakke som indsigten i styregruppens rationaler.
Ja, det er jeg. Tak fordi du spørger.
Jeg må tilstå at med superligaen som den er, så går al min opmærksomhed til dén. Eller: 98.999% af min opmærksomhed.
Resten går til at lave mad, passe mit arbejde og være "nærværende" overfor min hustru (hun HAR luret mig og heldigvis accepterer hun, at jeg er... svær i dette forår).
Min chef interesserer sig ikke for fodbold, så jeg tror ikke han ved, HVOR distraheret jeg er.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.