New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 780K
Ny Ceres Park
Året er 2050. Indbyggertallet i Aarhus er vokset til 1,2 millioner, og AGF har kurs mod deres første mesterskab i 24 år. Fra stilladspladserne i Vejlby drømmer alle om marts 2051, hvor de efter planen skal rykke ind på det nye, nye Ceres Park i Kongelunden, fordi det seneste nye Ceres Park viste sig ikke at være stort nok.

1772715765041.webp

(Ja, jeg har lige opdaget, at man kan lave AI-billeder med ChatGPT)

Året er 2050. Indbyggertallet i Aarhus er vokset til 1,2 millioner, og AGF har kurs mod deres første mesterskab i 24 år. Fra stilladspladserne i Vejlby drømmer alle om marts 2051, hvor de efter planen skal rykke ind på det nye, nye Ceres Park i Kongelunden, fordi det seneste nye Ceres Park viste sig ikke at være stort nok.

View attachment 6318

(Ja, jeg har lige opdaget, at man kan lave AI-billeder med ChatGPT)
Bliver der special-loge/lounge for 90 årige demente fanatiske GF´ere??

Hvis man er typen, der kan nøjes med lidt mindre end at drømme om 65.000 tilskuerpladser i fremtiden, så kan man tage et hurtigt kig ind på web cam'et, hvor man kan se, at de allerede har sat tribuneelementer på away-afsnittet. Hold kæft, de har fart på nu 😍
Jeg er alt, alt, alt for optaget af, at det kan blive hærget. Fremgår det på nogen måde, at der er taget særlige hensyn til robusthed og rengøring?

Jeg er alt, alt, alt for optaget af, at det kan blive hærget. Fremgår det på nogen måde, at der er taget særlige hensyn til robusthed og rengøring?
Hvis vi begynder at gøre som andre klubber og sender regning plus politianmeldelse direkte videre til gerningsmændene, så er jeg spændt på at se resultatet, når den første Brøndbyfan har ødelagt en af de hvide søjler med hærværk, der ikke kan udbedres på stedet. Det bliver nok ikke mindre end 5 mio. kr. for at udskifte sådan en 😂

Ja de hvide søjler er coated med noget halløj som gør det nemt og fjerne klistermærker.
På udebane afsnittet vil toiletterne og vaskene generelt være af stål så de er lidt sværere at ødelægge.

Ja de hvide søjler er coated med noget halløj som gør det nemt og fjerne klistermærker.
På udebane afsnittet vil toiletterne og vaskene generelt være af stål så de er lidt sværere at ødelægge.
Kan de ikke bare lave sådan nogle mellemøstlige sid-på-hug huller som toilet i away. Og så en balje vand til at vaske hænder.

Der bliver nørdet om detaljerne. De er pt. i gang med at teste værn ved trapperne, for at få den rette funktionalitet og det rigtige udseende. Meget vildt, der bliver kælet for den slags detaljer. Og ret tydeligt på billederne hvor stejl endetribunen bliver.

Det er lidt vildt som der bliver nørdet - det skal simpelthen blive godt 🤞

Sådan noget som det her, havde jeg nok tænkt der fandtes en del andre stadions i ca. samme udformning som man havde erfaringer fra. Håber ikke det ender som div. (offentlige) projekter, hvor man absolut skulle opfinde den dybe tallerken og ikke bare tage det som man vidste virkede.
Men det er måske også derfor det hele bliver lidt dyrt - til gengæld er der muligheden for man får noget helt fantastisk, hvis de rigtige beslutninger bliver truffet🤞

Det er lidt vildt som der bliver nørdet - det skal simpelthen blive godt 🤞

Sådan noget som det her, havde jeg nok tænkt der fandtes en del andre stadions i ca. samme udformning som man havde erfaringer fra. Håber ikke det ender som div. (offentlige) projekter, hvor man absolut skulle opfinde den dybe tallerken og ikke bare tage det som man vidste virkede.
Men det er måske også derfor det hele bliver lidt dyrt - til gengæld er der muligheden for man får noget helt fantastisk, hvis de rigtige beslutninger bliver truffet🤞
Mon ikke der er tale om, at man bare tester et par forskellige standardløsninger. Tvivler på at man opfinder en helt ny slags værn, men blot lige vil sikre sig, at man vælger den bedste standardløsning. Det der er på billedet ligner jo bare noget man ser overalt. Måske man vil se om det fungerer med plexiglas, eller om der skal være hærdet glas.

Latest posts

Back