New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 95K
Fanshoppen

KSDHaway

Active member
Jeg besøgte fanshoppen inden kampen i går og blev mødt af et meget tyndt udvalg. Meget er i øvrigt standard hummelvarer, der har fået klasket et dårligt tryk på. Nogen gange er der ligefrem brugt en forkert blå farve. Det står i kontrast til hvordan det var for et par år siden, hvor udvalget var stort, passede til sæsonen, flotte designs etc.

jeg ved at AGF har tjent mange penge på merchandise. Et ansat fortalte mig for et par år siden, at de kunne tjene op imod 170.000 på en kamp. Derfor virker det også underligt, at området ikke prioriteres mere og jeg kunne være nysgerrig på, om nogen her på forum kender noget til klubbens tanker/planer eller til salg af fan merchandise generelt.

Jeg besøgte fanshoppen inden kampen i går og blev mødt af et meget tyndt udvalg. Meget er i øvrigt standard hummelvarer, der har fået klasket et dårligt tryk på. Nogen gange er der ligefrem brugt en forkert blå farve. Det står i kontrast til hvordan det var for et par år siden, hvor udvalget var stort, passede til sæsonen, flotte designs etc.

jeg ved at AGF har tjent mange penge på merchandise. Et ansat fortalte mig for et par år siden, at de kunne tjene op imod 170.000 på en kamp. Derfor virker det også underligt, at området ikke prioriteres mere og jeg kunne være nysgerrig på, om nogen her på forum kender noget til klubbens tanker/planer eller til salg af fan merchandise generelt.
Inde på shop.agf.dk er der meget mere. Den fysiske shop er begrænset af pladsmangel. Udvalget har været opadgående siden de tog det seriøs for snart 6-8 år siden, det kan godt være udvalget i år er beskedne og derfor kun har fokus på det "klassisk" til game day. Jeg vil tro det er fordi fanshop skuret jo bliver nedlagt, og man venter på mere plads når man rykker shoppen ind på det nye stadion.
Merchandise er en prioritering hos AGF, så glæd dig til når den nye fanshop på stadion bliver en realitet.

Jeg ved ikke om det har noget på sig, men jeg har hørt at en eller anden central fanshop ansat, der stod for at få lavet alle de inovative og fede ting ikke er ansat længere og at fanshoppen nu er i hænder på langt mindre kompetente folk.

Hvis det passer, er det dog noget man skulle mene JN kan aflæse af salgstallene og handle derefter.

Er det bare mig der er idiot, at er alle varer i shoppen, som er omfattet af deres Black Friday tilbud ikke udsolgt i alle størrelser? Jeg har ikke klikket alt igennem, men alle t-shirts jeg lige klikkede mig ind på var udsolgt i samtlige størrelser. Hvis det er korrekt, så forstår jeg ikke, at de ikke enten fjerner dem eller markerer at varen er udsolgt. Det bliver sgu lidt noller at skulle sidde og klikke sig igennem samtlige varer for evt. at finde en, der ikke er totalt udsolgt...

• Like
Reactions: fsc
Den her er fx udsolgt i samtlige størrelser fra XS til 5XL. Det virker lidt sært. Eller også har de kun haft 3 tilbage i størrelse M. Men igen, så forstår jeg ikke, hvorfor de har shoppen fyldt med varer, som er udsolgt.

Det virker som om de forsøger at rydde restlageret og har gemt udgåede (eller næsten udgåede) var til denne uge ;)

Set ud fra et butik-synspunkt sikkert optimalt - det er et ekstra udsalg til at få ryddet op. Som mulig køber af varer elendigt.
I det mindste burde de have et setup som gjorde at man kunne søge på størrelser.

Det virker som om de forsøger at rydde restlageret og har gemt udgåede (eller næsten udgåede) var til denne uge ;)

Set ud fra et butik-synspunkt sikkert optimalt - det er et ekstra udsalg til at få ryddet op. Som mulig køber af varer elendigt.
I det mindste burde de have et setup som gjorde at man kunne søge på størrelser.
Ja, eller bare en indikation af, hvilke størrelse der er udsolgt på de enkelte varer. På den her er flere af størrelserne fx udsolgt. Kan man se det? Nej da.
1700824572562.png

Det er desværre en sandhed at shoppen er forfærdeligt drevet. Jeg arbejder selv med E-commerce til daglig, og det ærgrer mig så grænseløst hvor sjusket den drives.

Jeg købte en fødselsdagsgave til min nevø i god tid for 5 mdr siden. Alligevel endte jeg med at måtte drøne ned til shoppen og købe den fysisk, og så annullere ordren online. De havde efter 3 uger stadig ikke sendt varen. Det er KUN fordi deres målgruppe er bundloyale / naive at dette ikke var endt i en shitstorm på fx Trustpilot.

Det kunne være man skulle sende dem en uopfordret ansøgning. Det er ligger så evigt meget potentiale i at få den op fra 2. division til superliga niveau.

Latest posts

Back