Fanshoppen
KSDHaway
Active member
Jeg besøgte fanshoppen inden kampen i går og blev mødt af et meget tyndt udvalg. Meget er i øvrigt standard hummelvarer, der har fået klasket et dårligt tryk på. Nogen gange er der ligefrem brugt en forkert blå farve. Det står i kontrast til hvordan det var for et par år siden, hvor udvalget var stort, passede til sæsonen, flotte designs etc.
jeg ved at AGF har tjent mange penge på merchandise. Et ansat fortalte mig for et par år siden, at de kunne tjene op imod 170.000 på en kamp. Derfor virker det også underligt, at området ikke prioriteres mere og jeg kunne være nysgerrig på, om nogen her på forum kender noget til klubbens tanker/planer eller til salg af fan merchandise generelt.
jeg ved at AGF har tjent mange penge på merchandise. Et ansat fortalte mig for et par år siden, at de kunne tjene op imod 170.000 på en kamp. Derfor virker det også underligt, at området ikke prioriteres mere og jeg kunne være nysgerrig på, om nogen her på forum kender noget til klubbens tanker/planer eller til salg af fan merchandise generelt.