New posts

Kamptråd Superliga runde 8: FC Nordsjælland - AGF, søndag d. 13.09. kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 411
  • Views Views: Views 13K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    57
  • Poll closed .
Last edited:
Jeg står dog uforstående overfor, at Røssler er foretrukket på højre stopper. Intet af det, han indtil videre har foretaget sig har vist, at han bør starte før Callø, Mølgaard. Og netop de færdigheder, der er vigtige på kunst synes han især underforsynet på.
Gretarsson er oplagt pga Lind, men ellers var Callø oplagt. Og med Gretarsson centralt, er der fysik til Callø på yderback. Men nu går JP med det sikre. Enig i Rösler mest har lignet en man kunne udleje til Fremad for at få ham i gang. Men nu kører man med erfaring.

Jeg havde troet Solbakken skulle ind for Knudsen, men der er man gået med fysikken. Serra er valgt, det må være fysik, mens Bech er fravalgt for at få en kunstspiller ind.

Jeg ser frem til at se Gretarsson i aktion, og at se Rösler levere en solid omgang.

Og så bliver det spændende om Serra kan følge op på weekendens gode indhop.

Mod SIF spillede AGF bolden ud nedefra. Hedenstad så ok ud, så forhåbentlig kan det gentages i dag.

Gretarsson er oplagt pga Lind, men ellers var Callø oplagt. Og med Gretarsson centralt, er der fysik til Callø på yderback. Men nu går JP med det sikre. Enig i Rösler mest har lignet ennman kunne udleje til Fremad for at få ham i gang. Men nu kører man med erfaring.

Jeg havde troet Solbakken skulle ind for Knudsen, men der er man gået med fysikken. Serra er valgt, det må være fysik, mens Bech er fravalgt for at få en kunstspiller ind.

Jeg ser frem til at se Gretarsson i aktion, og at se Rösler levere en solid omgang.

Og så bliver det spændende om Serra kan følge op på weekendens gode indhop.

Mod SIF spillede AGF bolden ud nedefra. Hedenstad så ok ud, så forhåbentlig kan det gentages i dag.
Vi håber det bedste - både mht Røsler, Gretarsson (som giver mening i starteren) og kampen som helhed ...

Latest posts

Back