New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 244K
Trænertråden
Sabil Hansen tog fuldstændig pynten af Tobias Bach i dag. Mit gæt er, at han også får en større karriere end Tobias Bach. Dyhr det samme.

Wessel Dammers og Daniel Høgh er bedre end Mølgaard, nok også AJ.

Bjorkengren vil jeg til enhver tid heller have som 6’er end NP.

Toure synes jeg også er mere interessante end Badji, og Haugen og Serra i øvrigt. Danho også bedre end de to sidstnævnte.
Mølgaard vil jeg hellere have som højreback end nogen af de fire nævnte. Tingager vil jeg også heller have end Høgh og Dammers. Bjørkengren ved jeg ikke rigtig nok om men ja Poulsen er ved at være over the hill.

Toure synes jeg også er spændende men det mener jeg også Badji er. Utrolig træls at han lige er skadet når vi endelig har lidt luft i start 11.. Men Toure er nok lidt foran

Men Andersson og MEM har meget mere kvalitet end nogen på RFCs hold.

Det er Uwe der laver den sammenligning - men jeg vil også mene at 5 nederlag i træk, ikke er langt fra DN’s sidste tid i klubben

Hvor gør han det henne?

Vi er både resultat- og spillemæssigt været langt bedre end i 2022. Sammenligningen er interessant i forhold til om et forsømt forår er dråben, der får bægret til at flyde over for et udefra set "slidt" projekt.

.

Mølgaard vil jeg hellere have som højreback end nogen af de fire nævnte. Tingager vil jeg også heller have end Høgh og Dammers. Bjørkengren ved jeg ikke rigtig nok om men ja Poulsen er ved at være over the hill.

Toure synes jeg også er spændende men det mener jeg også Badji er. Utrolig træls at han lige er skadet når vi endelig har lidt luft i start 11.. Men Toure er nok lidt foran

Oliver Olsen er klart den bedste back på banen. Enig. Nu spiller Mølgaard så ikke back, og derfor sammenlignede jeg ham med de to alternativer Høegh og Dammers.

Mohammed Touré er også skadet nu. Men scoret mere end Badji og yngre. Jeg ser letter wham blive solgt end Badji.

Hvem tror du Randers ville vælge fra AGF

Jeg tror de er meget tilfredse med deres bagkæde. MEM er ikke på i dag. Anderson nok. Arnstad måske også.

Der er næppe nogen tvivl om at det skal startes et nyt kapitel nu. Jeg tror stadig det bliver med Uwe bag rattet.
Jeg tror ikke Uwe er i stand til at starte et nyt kapitel i AGF - han har haft 3 sæsoner nu, og det er ikke blevet bedre - udviklingen går den forkerte vej, og han lærer ikke af sine fejl.

Last edited:
Hvad er det nye kapitel så?
Pas - men Uwe har holdt sig rimeligt loyalt til den strategi klubben har lagt, sammen med den daværende sportschef. Det er mere afgørende for mig hvad klubben vil fremadrettet, og når de har besluttet sig for det, så finder man den bedste træner til det formål.

Det er virkelig sjældent vi henter en spiller som vokser og bliver solgt (tæller ikke låne spillere med eller egen avl med). Det er vi notorisk ringe til.

Bisseck
Bundu
Højer
Aron
Stage
Jovanovic

Er dem jeg kan pege på.

Mængden af uforløste spillere er helt absurd...
Adam Daghim

Nu kunne vi ikke sælge ham, men synes ohså
Magnus Knudsen blev bedre her. Sammens Diks og Grabara.

Latest posts

Back