Det tror jeg bestemt også men hvad når bryllupsrejsen er over? og hvis det kombineres med dårlige resultater?
Året før det højeste snit, var vi under 10000, godt nok i den horrible sidste sæson under David men de 2 snit viser, århusianerne vil se succes og vi er ikke der, hvor medaljer er noget vi kan regne med sæson efter sæson og selv ved succesfulde hold kommer der en form for mæthed i hvert fald i Danmark.
Ja, der er mange hvis'er, så er det nok på alle stadions trods alt.
Vi havde over 11.000 sæsonen efter, og der var hovedtribunen i gang med at blive revet ned, ligesom de to endetribuner syod skævt i forhold til banen. Vi endte som 5'er i den sæson.
Jeg tror personligt, at den sæson, med 11.000 med et - undskyld udtrykket - lorte stadion, nok relativt let var blevet til 14-15.000 på et nyt og moderne stadion. Jeg tænker specielt man i regnvejr lettere kan overtales til, at se fodbold på et overdækket stadion end det skrammel vi havde før. Jeg kan i hvertfald, selvom jeg har nydt at sidde og se Baris Ozcan, Jens Overgaard og Bo Nielsen spille fodbold mens jeg havde en kop kaffe (som jeg ikke drak på det tidspunkt) i hver hånd.
Men der skal så absolut skabes noget sportlig momentum, ligesom der skal sælges en del sæsonkort osv., så det bliver attraktivt at komme til fodbold.
FCK havde 24.000 i snit denne sæson, ned fra 28.000 og det viser nok meget godt den sportslige "nedgang"
Et eller andet sted er jeg sgu mest overrasket over hvor ambitiøse vores VIP facilitetter bliver, det er i alt 2500, det er mere end Brøndby, selv når de har kører deres på maksimalt kapacitet,og sætter nogle sponsorer ude blandt almindelige tilskuere, og ikke milevidt fra Parken (mener det er 3000 optilmalt, og op mod 5000 hvis de sidste 2000 sidde på bl.a. nedre A). FCM udvidelse for et par år siden var yderligere 400 pladser, hvoraf 40 af dem vist er deres private skyboks så de er på maksimalt kapacitet på 1400 og optimal omkirng 1000.