New posts

Kamptråd Superliga runde 10: AGF - Sønderjyske, mandag d. 12.10. kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 22
  • Views Views: Views 1K
Added to Calendar: 12-10-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    37
  • This poll will close: .
Kamptråd Superliga runde 10: AGF - Sønderjyske, mandag d. 12.10. kl 19.00
Mit indtryk er, at rækkefølgen pt. er Serra, ST, Bogere, Bech, McCowatt. Det har i hvert fald været fremme, at JP har besluttet sig for, at vi skal spille med noget fysisk tyngde oppe foran.
Det tror jeg simpelthen han kommer til at revidere, hvis det rent faktisk er tilfældet ...

Men ingen har vel heller fantasi til at se Stefen starte mod SJE? Rækkefølgen på nieren er vel noget i retning af Serra, Bogere, McCowatt, Bech på det punkt? Et sent indhop når vi jager og pumper bolde i feltet - er vel det realistiske for ham p.t.?
Tchamche startede i pokalkampen, så hvem ved? Lige nu synes jeg at det virker som om trænerstaben prioriterer at bruge spillere, der passer ind i systemet, fremfor at tilpasse spillestilen. Kan også sagtens være det rigtige i vores nuværende situation. Så med mindre man har lavet om på den plan i pausen (og det er tvivlsomt, når Bogere ikke har været hjemme), så er de primære 9'ere Serra og Tchamche. Men Bogere kommer hjem med ild i støvlerne, så der skal også nok blive spilletid til ham.

I det hele taget vil der blive spilletid til de fleste i de kommende par måneder.

Tchamche startede i pokalkampen, så hvem ved? Lige nu synes jeg at det virker som om trænerstaben prioriterer at bruge spillere, der passer ind i systemet, fremfor at tilpasse spillestilen. Kan også sagtens være det rigtige i vores nuværende situation. Så med mindre man har lavet om på den plan i pausen (og det er tvivlsomt, når Bogere ikke har været hjemme), så er de primære 9'ere Serra og Tchamche. Men Bogere kommer hjem med ild i støvlerne, så der skal også nok blive spilletid til ham.

I det hele taget vil der blive spilletid til de fleste i de kommende par måneder.
I et scenarie, hvor Serra er utilgængelig - der har jeg ekstremt svært ved at se Tchamche starte i superligaen. Anderledes i en pokalkamp mod et lavere rangerende hold (og mon ikke, han starter mod Roskilde) ... Men selv mod BK Skjold var der zero impact, desværre ...

Falsk nier med McCowatt virker betragteligt mere sandsynligt - eller atter et eksperiment med Bech som nier - selv det virker mere relevant.

Latest posts

Back