New posts

Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 564
  • Views Views: Views 16K
Added to Calendar: 20-09-26

hvordan ender kampen?

• Total voters
    49
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00
Men bare det at misse slutspillet svarer jo resultatmæssigt til at rykke ned når man ser på FCKs budget osv. Der var intet der fungerede for dem allerede mod slutningen af efteråret og alligevel reagerede klubben ikke før de første kampe i nedrykningsspillet var spillet.

Der er trods alt en del elementer i vores spil som fungerer fint og det er jo ikke fordi der ikke er rationelle forklaringer på hvorfor vores defensiv har været så udfordret.
Er det ikke klassisk whatsboutism (selvom jeg hader det udtryk). Jeg forholder mig til AGF og ikke hvordan FCK spillede i sidste sæson. Agf er i kæmpe krise og nedrykningskandidater. At stille spørgsmålstegn ved JP og CV er helt berettiget. Vinder vi ikke mod Sønderjyske så vil jeg mene det desværre må være slut for JP. CV har jeg sagt nok om. Jeg håber for alt i verden ikke han skal overse flere transfervinduer.

Burde pointen ikke være, at FCK tydeligvis havde haft mere gavn af at få fyret Neestrup i en fart, da det stod klart, at holdet behøvede et trænerskifte? Så kunne de vel have undgået nedrykningsspillet.

Ligesom vi i bagklogskabens lys tydeligvis skulle have fyret Uwe og David undervejs i de to sæsoner, vi endte med at smide på gulvet. Begge to var også trænere, der fortjener for deres arbejde i AGF - og tro det eller ej, jeg er faktisk mindre kritisk overfor JP, end dem.

Problemet er, at JP ikke har været i stand til at spille den lortehånd, han er tildelt. Det bebrejder jeg ham ikke. Nu er holdet så efter min overbevisning kørt i grøften, og så er det et forsvindende småt antal trænere, der kan gelejde et hold tilbage på sporet, for det meste skal der en Falck-mand til.

Men det ville da være dejligt, hvis JP kunne vende det, for når det spiller for ham, så spiller det jo virkelig. Jeg nåede også, at tro på det undervejs i anden halvleg mod Horsens, men den endte med at trække os længere ned i sølet.

Er det ikke klassisk whatsboutism (selvom jeg hader det udtryk). Jeg forholder mig til AGF og ikke hvordan FCK spillede i sidste sæson. Agf er i kæmpe krise og nedrykningskandidater. At stille spørgsmålstegn ved JP og CV er helt berettiget. Vinder vi ikke mod Sønderjyske så vil jeg mene det desværre må være slut for JP. CV har jeg sagt nok om. Jeg håber for alt i verden ikke han skal overse flere transfervinduer.
Altså nu var det ikke mig der trak de andre klubber ind i en sammenligning. Jeg svarede blot på den🤷🏼‍♂️

Latest posts

Back