Kunne ikke lige finde en relevant tråd, så det blev her
Jeg kan ikke gennemskue om det her bliver rigtig skidt eller rigtig godt for dem.
Det er uanset en overraskende vej i forhold til det billede af dem selv de prøver at tegne.
Jeg kan ikke gennemskue om det her bliver rigtig skidt eller rigtig godt for dem.
Det er uanset en overraskende vej i forhold til det billede af dem selv de prøver at tegne.
Det kan sikkert hurtigt blive noget rigtigt juks, men helt uden potentiale er det vel ikke. Køberen er milliardær, tilsyneladende respekteret ud fra de første artikler fra en google-søgning at dømme, og Nigeria er en stolt fodboldnation på vej til at blive et af de folkerigeste lande i verden.
Hvis Aarhus Fremad kan etablere sig nogenlunde fast i 1. division, og hvis de i øvrigt kan få opgraderede stadionfaciliteter smidt i nakken i kølvandet på det andet stadionbyggeri, så er det måske slet ikke så dumt et tidspunkt at komme ind i klubben heller.
Jeg synes sagtens man kan se nogle interessante perspektiver for Fremad, men Akinlade taler om at Fremad er en business klub der har samme ambitioner som Sporting Lagos, der vil være Afrikas største klub. Det skal Fremad så hjælpe dem til at blive ved at bl.a. at opbygge et akademi og samtidig skal Fremad blive en af de bedste klubber i Danmark. Det lyder som et så ekstremt mismatch mellem hvad han vil og hvad Fremad er for en størrelse at alarmklokkerne ringer. Den slags projekter er sjældent bæredygtige hvis ikke der er en forståelse for hvad det er for en klub, hvor den befinder sig og hvad der er realistisk. Forhåbentlig har Lars Kruse forklaret det ordentligt og ikke bare fundet en måde at få sin egen investering hjem og Akinlade slår stort brød op fordi han tror det er det folk vil høre for at acceptere hans indtog i klubben.
Alternativ tråd at poste i, men kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet over dette.
Vores potentielt største salg nogensinde skal rende rundt med en person i isbjørne kostume og dele påskeæg ud til byens børn.
Hvis Bisseck ender med en stor karriere i Bundesligaen og på det tyske landshold, så er der ingen der kommer til at tro på de børn, når de om 10 år sidder på et værtshus og fortæller den historie.
Det her er en meget, meget, meget lang Twitter tråd men jeg lover, det er tiden hver. En fuldstændig vanvittig historie om en dansker jeg aldrig har hørt om men som alle burde lære at kende. Historien er virkelig morsomt fortalt.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.