New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 819K
Hvordan dælen kan du se det🧐

I øvrigt kunne man jo vælge nummererede pladser i Ticketmasters system til Helmig koncerten. Så den del må der da være styr på.
Jeg har god styrke i mine linser.

Jeg ved det heller ikke med sikkerhed. Men der er 15 min forskel på disse to billeder og det er alligevel imponerende at man på så kort tid kan fastmontere så mange sæder.

Skærmbillede 2026-10-05 kl. 16.19.56.webpSkærmbillede 2026-10-05 kl. 16.20.08.webp

Der er jo allerede formonteret noget beslag af en slags, så måske bare de skal klikkes på??
I så fald kan de også bare klikkes af, hvilket næppe er hensigtsmæssigt. Men giver vel god mening rent logistisk, at man først sætter dem op og så spænder dem fast. Så bliver det lidt mere samlebåndsarbejde og man undgår at opdage halvvejs igennem, at man har lavet en fejl af en art.

Last edited:
Der er jo allerede formonteret noget beslag af en slags, så måske bare de skal klikkes på??
Jeg tror der skal der skulle to låsemøtrikker på, sådan så det ud på billederne tidligere. Jeg kan ikke mange ting med en skruemaskine, men lige sådan en opgave burde være hurtig tænker jeg

Men derudover er det godt nok et voldsomt fedt stadion vi får.

Vi er mange der har øffet over lyden på vores Atletikstadion.
Jeg spurgte Bo om de genbrugte højtalerne, det gør de ikke. "med et glimt i øjet"

Men det rystende var at de højtalerer vi har hørt på i 25 år stammer fra det gamle stadion, for at spare penge.

Jeg tør ikke tænke på alderen af de speakers, men jeg tror faktisk de er for gamle til den gamle by's 70 afd.

Men alt i alt er det et overdrevent fedt stadion vi får:-)

Latest posts

Back