Ny Ceres Park
mono
Well-known member
Jeg synes Winnerskjold har formået at virke ganske sympatisk alt imens, han er blevet kastet i vælten og har måtte navigere sin vej igennem Bundsgaards verden, og han virker desuden rigtig fornuftigt reflekteret omkring stadion. -men jeg har alligevel for første gang i mit liv krydset banehalvdel - fordi det er kommunalpolitik og ikke landspolitik - og i sidste uge netop også brevstemt på Simsek af selv samme årsag.
Simsek fremstår for mig ligeså som en sympatisk og reflekteret mand igennem mange år, men også som den politiker, der klart mest eksplicit har talt ind i, hvilken fadæse det vil være at gentage tidligere tiders brølere og spare sig i mål med det nye stadion.
Han lægger ingen fingre i mellem, at vi for enhvers skyld skal forblive fuldt ud ambitiøse omkring nye stadion, så det ikke risikerer at skulle vendes på hovedet igen om 20-30 år ligesom det forrige.
Så, hvis det er en stemme på den bedst mulige færdiggørelse af Nuovo Comunale, er det vist ikke helt ved siden af med de to du nævner, og det giver også folket en mulighed for at lægge en stemme på stadion i hver sin lejr, hvis dét i sidste ende er den afgørende faktor for, hvor krydset må/kan/skal sættes.
Hvis farven på krydset er mindre vigtig, så synes jeg Simsek har været mest tydelig omkring sin holdning til at skrue op i stedet for ned.