New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 788K
Ny Ceres Park
Jeg citerer lige denne her fra et af de første indlæg i tråden. Faktisk burde denne tråd jo have været endnu længere, men vi mistede en del historik ifm. et servernedbrud. Vi havde inden denne en tråd der hed NyCeresPark, som blandt andet handlede om de folkeaktier der blev udstedt i JNs første år.

De har også lidt travlt :)

Når Ny Ceres Park står klar senest i sommeren 2020, kan du vælge en af to muligheder:

At få fratrukket 100 kr. ved køb af sæsonkort.
At meddele, at beløbet i stedet skal gå til tifo-arbejdet.
Skulle Ny Ceres Park mod forventning ikke stå klar inden sommeren 2020, vil pengene i stedet gå til tifoarbejdet.

Så JNs oprindelige forventning var et nyt stadion i 2020.

AGF har også delt lidt fra Byggepladsen i går:

Og nu tillader jeg mig lige at tage sølvpapirshatten på. Beijmo har like'et opslaget. Et opslag med teksten 'Vores nye hjem'. Som jo kun bliver hans nye hjem, hvis han forlænger sin kontrakt 👀

Beijmo liker konsekvent ALT, der har med AGF at gøre.
Det er i hvert fald ikke en mand, der er helt ligeglad med klubben.

AGF har også delt lidt fra Byggepladsen i går:

Og nu tillader jeg mig lige at tage sølvpapirshatten på. Beijmo har like'et opslaget. Et opslag med teksten 'Vores nye hjem'. Som jo kun bliver hans nye hjem, hvis han forlænger sin kontrakt 👀

Jeg tænker han har haft en super tid i klubben - både med udvikling og pt. placering i ligaen. Han har virket rigtig glad for at være her.

I sidste ende er han dog prof fodboldspiller og skal maksimere hans økonomi vs. betingelser/lyst og derfor afsøger han markedet. Håber stadig der ikke kommer et tilbud til ham som er så økonomisk attraktivt han siger ja men vælger den sikre havn i Aarhus 🤞 (og måske lidt lavere løn - mon ikke han klarer sig).

• Like
Reactions: fsc
Det er virkelig ikke for at være djævlens advokat, men hvis FCM betaler 2m mere om året i 3 år, så tager han den. Fodboldspillere i dette niveau, kan ændre resten af deres liv betydeligt ved få rigtige økonomiske forhold. Han kan blive boede i Århus osv osv.

Jeg håber INDERLIGT ikke han gør, men vil føle den næsten sikker. Han kigger ind i den måske sidste store kontrakt, så det betyder virkelig noget.

Det er virkelig ikke for at være djævlens advokat, men hvis FCM betaler 2m mere om året i 3 år, så tager han den. Fodboldspillere i dette niveau, kan ændre resten af deres liv betydeligt ved få rigtige økonomiske forhold. Han kan blive boede i Århus osv osv.

Jeg håber INDERLIGT ikke han gør, men vil føle den næsten sikker. Han kigger ind i den måske sidste store kontrakt, så det betyder virkelig noget.

Håber vi vælger at aflønne vores kommende anfører tilstrækkeligt godt til, at han bliver 🤗.

Beijmo skal måske nok videre fra AGF, men han er vel også vokset ud af superligaen.

Han var i Werder Bremen som helt ung, men hvorfor skulle han ikke have niveau til fx HSV, Augsburg, Freiburg mv i dag.
Han burde i hvert fald have muligheden i større ligaer end den danske - og hvor lønningerne overstiger hvad FCK/FCM vil give. Tror i øvrigt også de begge vil gå efter en yngre spiller med mere udviklingspotentiale, hvis de kan (selvom især FCK godt kunne bruge en rutineret spiller med stærk anførermentalitet til give noget rygrad på deres hold). Som f.eks. Anton Gaaei, som er på vej væk fra Ajax.

Det går pænt stærkt med at få banket tribuneelementer op på stemningstribunen pt. Det begynder virkelig at ligne noget!
Ja, jeg var forbi igår...der er virkelig gang i tingene....men det er mange løft de store grønne mobile kraner skal foretage....mange elementer er måske max 3 m lange så det er rigtig mange løft der skal til....det er nu stort set slut med det store jordarbejde, så alt der sker nu omkring de 3 sider er meget synligt. På hovedtribunen sker tingene primært indvendigt nu

Var på rundvisning idag. Det var ganske udemærket og Søren Højlund Carlsen gjorde det godt med at fortælle og svare på spørgsmål.
Et par noter derfra er at de er meget spændte på om man kan nå at lægge banen (eller hvornår man kan læge banen) i forhold til overdragelsen der stadig er planlagt til marts 2027.
Man er igang med at vælge sæder. Der er 4 samples som de kigger på p.t. - så vidt jeg kunne forstå bliver der kun forskel på "almindelige" og "VIP", men altså ikke flere grader indenfor VIP og det er ikke fastlagt hvilke sponsor niveauer der skal have VIP udgaven. Standard udgaven bliver plastic og med vippefunktion - så det er vist "bare" udformning man kigger på.
Der er også en del uvisse detaljer om brugen af rum der ikke er øremærket til en specifik funktion. Bl.a. at spillerne muligvis får deres egen post match lounge oppe på et af de øverste niveauer. Salling og Lind får muligvis deres egne skyboxes som tak for tilskuddene. Eller kommer skyboxene til at gå på omgang blandt guld/guld+ så flere får mulighed for at prøve dem. Floorboxe kan tænkes også at gå på tur.
Der ses også på større udvalg af mad, da man har erfaret at de yngre generationer ikke længere tager til takke med en pølse.
Alt i alt spændende at høre om mange af tankerne og detaljerne. Der er ikke efterladt meget/noget til tilfældighederne.

Latest posts

D
Replies
839
Views
55K
Back