New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 788K
Ny Ceres Park
Tænker der er en del arbejde med banen efter den sidste kran er pakket sammen. Der skal vel graves og pløjes og lægges den helt rigtige jordbund. Ud over anlæg af dræn, varme og sprinkler. Det hele skal sætte sig korrekt inden græsset rulles på. Og så skal det have lov at sætte sig.

Det lyder godt, at de er godt med derude. Og det milde vejr har sikkert været en hjælp for tidsplanen.

Et af de punkter der også blev spurgt ind til ved min rundtur i lørdags er parkeringsforhold. Jeg kan se at Kongelunden nu har lavet et nyt opslag omkring dette i forbindelse med byggeprojektet, men en takeaway fra SHC var at der bliver reelt færre pladser omkring stadion også når det er færdigt og at vi fans bør komme mere ind i rutinen med at tage andre former for transport. Der er snak med kommunen om hvilke muligheder der er for for eksempel p-pladser i udkanten med shuttlebusser til stadion, men intet konkret på tapetet. Det blev gentaget at parkering ved travbanen fortsætter og der kommer en "god" trappe ned til dem der kommer derfra.
P2 (den parkering på den anden side af arenaen ud mod Jyllands Allé bliver formentligt permanent gjort mindre fordi kommunen vil reservere pladsen til en fremtidig indendørs cykelbane.

Eskelunden er et rigtig godt bud. Med lidt god vilje kan man også gå derfra (cirka samme afstand som banegården).

PS: Hold da op, hvor jeg glæder mig til at gå ned ad Stadion Allé igen 😍
Udsigten fra Guld+ niveauet ned ad Stadion Allé ned mod Lukaskirken er helt vild. Næsten på højde med trætoppene på hver side af alléen. Det bliver vildt for dem der står der og kan se marchen komme buldrende.

Sorry, men er den joke efterhånden ikke bare en lille smule slidt!?
Jeg vil sige, at det kommer an på sammenhængen.. Jeg synes fortsat den “duer”, når blot den bruges rigtigt..

Ja, det er åndssvagt, men jeg smågriner over den når den bruges med omtanke - lidt som “Det sagde hun også i går”, som også stadig fungerer med det helt rigtige set-up 🤪🤣

(Så må I andre bære over med os, som bruger den endnu, og hvis humor tilsyneladende blot bliver mere lad med alderen) 🤣

Sorry, men er den joke efterhånden ikke bare en lille smule slidt!?
Den er slidt helt ned!
Men jeg griner stadig næsten hver gang...
Den virker i øvrigt kun her på forum og måske - men kun måske - i et selskab med AaB fans.
Og dén her var virkelig sjov - godt lave @Salling23

Latest posts

Back