New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 800K
Ny Ceres Park
spørgsmålet er jo hvad vi vil betale for et billetabonnement - lige nu betaler jeg vist ca 140 om måneden (til A1 eller C7-8) - skrev at jeg max vil betale 199 på det nye stadion for et hvilket som helst abonnement - fordi jeg synes en stigning på 60 kr om måneden er nok. Men tror også det bliver væsentligt dyrere... desværre!

Jeg tror mere det er et proforma spørgeskema. I bund og grund tror jeg JN er bedøvende ligeglad med hvad fans tænker om pris og billettype. Det bliver 100% det han mener der kommer til at give flest penge i kassen. Fra et økonomisk perspektiv er det jo også det rigtige, men fra et fanpleje perspektiv er det ikke det rigtige. Det vil undre mig meget hvis de begynder at vægte fanpleje højere.

Altså….der er jo en Verden til forskel på hvad en billet skal koste til enkeltstående kampe, og så det en kamp vil komme til at koste via et sæsonkort, som er udformet nogenlunde som tidligere.
Jeg synes det er helt ok at AGF tager premium priser, hvor og når de kan…men sæsonkortet, som bør dække hjemmekampe i Superligaen og hjemmekampe i pokalen tilog med kvartfinalen, bør ikke koste over 250kr ved månedlig betaling. Ellers tror jeg for mange siger fra…( men det ønsker AGF måske🤔)….

Latest posts

Back