New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 791K
Når du køber noget i den shop, skal du løbende indsende fotografisk bevis direkte til Jacob Nielsen og marketingdirektøren for at bevise, at det kun er dig personligt, der bruger tingene. Det koster i øvrigt 200 kr. om måneden og er uopsigelig i en 5-årig periode. Hvis de kommer på uanmeldt besøg hos dig og ser, at andre bruger tingene, bliver abonnementet automatisk forlænget med et år og du skal have voksenskældud af JN i midtercirklen til næste hjemmekamp.
Og selv indløse billet til kampen så du kan stå der i midtercirklen, naturligvis. Lige netop min Beijmower ved jeg dog heller ikke om jeg ville låne til naboen, så den er måske sikker nok.

Nogle der ved hvor mange stolper der kommer op nu her? Fortsætter de hele vejen rundt nu? Eller er det "bare" endetribunen i denne omgang?
Det er ikke et svar, men det er lidt interessant hvordan de gør det (hvis ikke information er tilgængelig et sted.) Der er ikke så meget plads over mod Væddeløbsbanen, så det kunne måske give mening at fortsætte den vej rundt inden man bygger for meget af østtribunen?

Og selv indløse billet til kampen så du kan stå der i midtercirklen, naturligvis. Lige netop min Beijmower ved jeg dog heller ikke om jeg ville låne til naboen, så den er måske sikker nok.
Det kunne jo være du har et barn eller nabo, der tilbyder at slå dit græs, mens du er på ferie. Men der medbringer man naturligvis sin egen Beijmower. Ellers er der en rød lampe, der lyser på JN's kontor.

Last edited:
Jew plankeværkssæt
Emmery-slangen
'En ordentlig Kahl'-muggerten
'Why slowmo when you can Beijmo'-havetraktoren
Arnstad gynækolog-udstyr til kvinder der ikke har født
Bech-sættet til dem med flere børn allerede

(Væsentlig tilføjelse - der er ikke tænkt i mandligt vedhæng, men evnen til at operere i små rum vs have behov for mere plads - Arnstad kunne også være en 'Devadriani'. Den store udgave kunne også være en 'Carstensen Hemmingsen' - ham husker jeg for at have kostet en kop kaffe og en busbillet .. og for at have én aktion på banen, en 5-meter tæmning. )

Det kunne jo være du har et barn eller nabo, der tilbyder at slå dit græs, mens du er på ferie. Men der medbringer man naturligvis sin egen Beijmower. Ellers er der en rød lampe, der lyser på JN's kontor.
Der er ligesom med militært isenkram hvor dem man køber det af kan slukke for det. Det må også være en løsning til det nye stadion: registrerer sædet ikke de indregistrerede baller kan der gives der et stød og sædet klapper sammen.

Der er ligesom med militært isenkram hvor dem man køber det af kan slukke for det. Det må også være en løsning til det nye stadion: registrerer sædet ikke de indregistrerede baller kan der gives der et stød og sædet klapper sammen.
K-l-a-s-s-e!

Selvom jeg ikke køber ind på beskyldningerne om griskhed, udskriver jeg gerne en blankocheck til humoristiske indslag!

Nogle der ved hvor mange stolper der kommer op nu her? Fortsætter de hele vejen rundt nu? Eller er det "bare" endetribunen i denne omgang?
Jeg er rimelig sikker på, at det "kun" er endetribunen i den her omgang. De byggede skallen til boder og toilettet på tribunen, før de satte stolper og krokodillebjælker op, og det har de ikke gjort ved C og D endnu, så vidt jeg kan se.

Der bliver holdt fint tempo med opsætning af søjler. Mon ikke man når hen til kurven mod langsiden ved travbanen inden ugen er omme. Samtidig skyder elementerne under tribunen stille og roligt op. Men gå ikke mange uger før det bliver svært at følge med i hvad der sker. Håber de måske flytter kameraet, så man får et bedre overblik over langsiden.

ce95a797-ada7-47d8-92fa-3c28960bb73c.webp

Der bliver holdt fint tempo med opsætning af søjler. Mon ikke man når hen til kurven mod langsiden ved travbanen inden ugen er omme. Samtidig skyder elementerne under tribunen stille og roligt op. Men gå ikke mange uger før det bliver svært at følge med i hvad der sker. Håber de måske flytter kameraet, så man får et bedre overblik over langsiden.

View attachment 5619
Jeg tror også, at de mangler 4 søjler i denne omgang, og så går der en rum tid, hvor langsiden og den anden ende skal op i tempo.
Spændende om de begynder med det samme at montere selve trinene på tribunerne, så man rigtigt får en fornemmelse af både stejlhed og den lukkede condourse inde under.

Jeg tror også, at de mangler 4 søjler i denne omgang, og så går der en rum tid, hvor langsiden og den anden ende skal op i tempo.
Spændende om de begynder med det samme at montere selve trinene på tribunerne, så man rigtigt får en fornemmelse af både stejlhed og den lukkede condourse inde under.
Fortsætter de ikke bare videre rundt med det samme?

Nu er kranerne selvfølgelig nemme at køre ind og ud, men jeg tænker ikke man har brug for så mange når søjlerne er på plads - så havde nok en forventning om, at man bare holdte på når de nu var på pladsen.

Last edited:
Fortsætter de ikke bare videre rundt med det samme?

Nu er kranerne selvfølgelig nemme at køre ind og ud, men jeg tænker ikke man har brug for så mange når søjlerne er på plads - så havde nok en forventning om, at man bare holdte på når de nu var på pladsen.
Nej det tror jeg slet ikke, de er klar til.
På langsiden mangler der rigtigt meget af det arbejde der gik forud med den der væg med de første nederste trin og alle de bygninger, der skal være på bagsiden.
Det tog sygt lang tid på enden, synes jeg.
Tvivler på flere søjler før engang i foråret.

Det fremgår på Instagram at den sidste søjle kommer op til Juni. Så de må nødvendigvis holde en pause nu.

Det handler nok også om at jordforholdene kan være udfordrende de kommende måneder, så hvis man planlægger klogt så har man selvfølgelig sørger for at man i vintermånederne kan udføre arbejde der er mindre afhængigt af vind og vejr

Det handler nok også om at jordforholdene kan være udfordrende de kommende måneder, så hvis man planlægger klogt så har man selvfølgelig sørger for at man i vintermånederne kan udføre arbejde der er mindre afhængigt af vind og vejr

Ja der er jo helt sikkert en million ting at gøre inde i VIP bygningen feks.
Og dertil kan der monteres tribuneelementer og tag i den ende, hvor der allerede er rejst søjler.

Latest posts

Back