New posts

Kamptråd Pokal 3. runde: BK Skjold - AGF, onsdag d. 16.09. Kl 18

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 245
  • Views Views: Views 8K
Added to Calendar: 16-09-26

Kamp udfald

• Total voters
    58
  • Poll closed .
Kamptråd Pokal 3. runde: BK Skjold - AGF, onsdag d. 16.09. Kl 18
Enig. Der skal dog spilles hurtigere, mere moxy i felterne ellers er det same old. ACH lægger sig ikke ned og alle lugter blod mod et såret dyr som AGF.
Alt andet end en sejr i Horsens sætter os tilbage efter denne fortjente pokal sejr. KSDH
Banen var også overraskende elendig for et så nyt anlæg

Sebastian Jørgensen. Jeg ser det som Tchamche’s afslutning rammer overlæggeren og Jørgensen header den ind
Det er også lidt tvetydigt hvad fotmob selv synes. I oversigten krediterer de den til Tchamche, men i teksten nedenfor skriver de også Jørgensen. Jeg så målet på telefonen og det så for mig ud som om Tchamche lavede et lob som Jørgensen sætter hovedet på til slut, men der kan jeg simpelthen ikke spotte om den er over stregen endnu. Uanset, så gør det nok ikke den store forskel. Tchamche virkede helt ved siden af sig selv hele kampen og man kunne se han tænkte alt for meget over tingene i stedet for bare at slå til

Jeg tror Emmerys karriere bliver større.
Det kan godt tænkes og det vil jo være en fantastisk karriere så. Det er lidt svært reelt at sammenligne over så mange år, det er ikke helt samme type trods alt og jeg kan egentlig også bare huske et enkelt mål MJ scorede og at han var go’. Han må også have været omtalt som et meget stort talent. Der har i hvert fald været langt mellem talenter der har haft spidskompetencer på det niveau Emmery viser, så det bliver virkelig spændende at se hvor langt han kan tage det. I fremtiden forventer jeg at vi vil se flere store talenter komme op fra ungdomsafdelingen og forhåbentlig også nogle der har det her ekstra.

Det kan godt tænkes og det vil jo være en fantastisk karriere så. Det er lidt svært reelt at sammenligne over så mange år, det er ikke helt samme type trods alt og jeg kan egentlig også bare huske et enkelt mål MJ scorede og at han var go’. Han må også have været omtalt som et meget stort talent. Der har i hvert fald været langt mellem talenter der har haft spidskompetencer på det niveau Emmery viser, så det bliver virkelig spændende at se hvor langt han kan tage det. I fremtiden forventer jeg at vi vil se flere store talenter komme op fra ungdomsafdelingen og forhåbentlig også nogle der har det her ekstra.
Lige det Emmery kan med at sætte sin direkte modspiller er jo ekstremt sjældent i moderne fodbold - og også grunden til jeg tror han bliver ret dyr.

Men hvordan karrieren former sig derfra er satme svært at spå om. Spillere som Gustav Isaksen og Andreas Skov Olsen var jo endnu vildere i Superligaen ift. slutprodukt (bare for at vælge et par typer der kan minde lidt om Emmery). Men har også efterfølgende fået karrierer der står noget i skyggen af Martin Jørgensens.

Tror bare det kræver noget andet mentalt at kunne sætte sig igennem i udlandet over en hel karriere og levere kontinuerligt i top 5 ligaerne.

Latest posts

Back