New posts

Kamptråd Pokal 3. runde: BK Skjold - AGF, onsdag d. 16.09. Kl 18

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 288
  • Views Views: Views 9K
Added to Calendar: 16-09-26

Kamp udfald

• Total voters
    58
  • Poll closed .
Når man læser tråden skulle man tro alt var galt. Men vi vinder stille og roligt 6-1 på udebane, det kunne hverken Viborg eller fcn gøre.

Så helt skidt er det heller ikke. At være efter tchamce, når man ser hvad borgere bidrager med virker lidt underligt. Hvad har borgere bidraget med de sidste mange kampe?

Dejligt at se at dommerne er ligeså elendige når de ikke har VAR.

Alt i alt en god pokal kamp. Sikker sejr, mange fik minutter og ingen skader.

Når man læser tråden skulle man tro alt var galt. Men vi vinder stille og roligt 6-1 på udebane, det kunne hverken Viborg eller fcn gøre.

Så helt skidt er det heller ikke. At være efter tchamce, når man ser hvad borgere bidrager med virker lidt underligt. Hvad har borgere bidraget med de sidste mange kampe?

Dejligt at se at dommerne er ligeså elendige når de ikke har VAR.

Alt i alt en god pokal kamp. Sikker sejr, mange fik minutter og ingen skader.
Det har nok noget at gøre med, at tråden er skrevet under kampen.

Men ja. Det endte med at være så fint, som det kunne blive.

Vi er videre - det er entydigt positivt.
Vi scorer 6 mål - det er entydigt positivt.
Deres mål er på et straffe, der ikke skulle dømmes - det er sgu træls, men det er hvad det er.

Det absolut fedeste er dog, at Emmery kommer ind og sætter ild til det hele. Sådan en ukrukket, helhjertet, koncentreret indsats fra sådan en hvalp er sgu opløftende.

Tilbage til hverdagen, nu skal Horsens ha' en over næbbet!

Jeg så lidt sporadisk med under putning her på matriklen.
Mit indtryk er at der var mere fart over os i anden halvleg.
De observationer jeg lige kort gjorde mig var at det straffe de fik aldrig var blevet et straffe hvis dommeren har øjne på situationen. Det er en gigantisk fejldom. Jeg ærgrer mig også lidt over at Hansen ikke når helt derud, men sådan er det med den slags.

Ift. vores opspil så er det sådan set fint nok, indtil det lige pludselig ikke er det længere fordi en eller anden (jeg kunne ikke se hvem, men tror det var Gretarsson) afleverer bolden direkte i fødderne på en modspiller på 5 meters afstand. Hvis det skal gå så hurtigt skal man altså være sikker på hvor man spillede den hen når man er i bagerste række!

Det var også dejligt at se Tingair tilbage. Især på hjørnesparket som bliver leveret lige som det skal. Havde han bare lige været liiiidt mere præcis...

Og nåh ja. Dejligt at Tchamche får en i kassen. Han trænger sgu til lidt tro på egne evner. Meget sigende at det er på 2 meters afstand og han er stadig lige ved losse den over egentlig.

Jeg tror ikke vi kan udlede det store af den her forestilling ift. hvor vi står i Superligaen. Det her var en must win, og det er søndag i aller højeste grad også.

Det har nok noget at gøre med, at tråden er skrevet under kampen.

Men ja. Det endte med at være så fint, som det kunne blive.
Enig. Men at smide Bogere under bussen fordi Tchamche har en forfærdelig første halvleg og det retfærdigvis bliver beskrevet løbende under kampen, er ret ufin omtale i min bog. Tchamche spiller en hel kamp og giver da ikke op. Ender med en (ikke officiel) assist, men en ret dårlig kamp alt i alt af Tchamche mod et DS hold.

Enig. Men at smide Bogere under bussen fordi Tchamche har en forfærdelig første halvleg og det retfærdigvis bliver beskrevet løbende under kampen, er ret ufin omtale i min bog. Tchamche spiller en hel kamp og giver da ikke op. Ender med en (ikke officiel) assist, men en ret dårlig kamp alt i alt af Tchamche mod et DS hold.
Ja, jeg har heldigvis ikke smidt Bogere under bussen i et forsøg på noget whataboutism, men jeg er da enig I, at det ikke giver mening som argument, eller er i orden overfor Bogere, der har vist meget for AGF i denne sæson.

Vi skal nyde Emmery mens vi har ham. Han ligner en der er ved at vokse sig for god til Superligaen. Meget spændende hvad vi får for ham til sommer.
Hvis ikke allerede budene er "for store" til vinter ...
Der er noget historisk over at se hans udvikling. Kan ikke huske et offensivt talent på det niveau i de 35 år, jeg har holdt med AGF.

Hvis ikke allerede budene er "for store" til vinter ...
Der er noget historisk over at se hans udvikling. Kan ikke huske et offensivt talent på det niveau i de 35 år, jeg har holdt med AGF.
Synes Martin Jørgensen havde lidt af det samme, men han var væk inden han for alvor brændte igennem. Som hvis Emmery var blevet solgt i sommers.

Men ret spændende om han kan fortsætte med at holde niveauet. Eller måske ligefrem lægge på det.

Nå det positive er jo vi får lavet 6 dåser, og vi kommer igennem kampen uden skrammer. Ærgerligt de får et latterligt straffe.

En sejr er nu trods alt en sejr. Nu skal det tages med videre til Horsens.
Enig. Der skal dog spilles hurtigere, mere moxy i felterne ellers er det same old. ACH lægger sig ikke ned og alle lugter blod mod et såret dyr som AGF.
Alt andet end en sejr i Horsens sætter os tilbage efter denne fortjente pokal sejr. KSDH

Latest posts

Back