Fik også set 2. halvleg.
Selvom udfaldet er frustrerende, så er den ikke så dårlig, som folk gør den til.
Vi starter med et kvarters indianerbold.
Ingen af holdene har styr på spillet, og der er flere chancer i det kvarter end i hele resten af kampen.
49 min, giga dobbeltchance til Serra.
50 min, FCN rammer stolpen
51 min, relativt stor chance til McCowatt, der afslutter forbi
52 min, god AGF kontra men McCowatts indlæg er dårligt
55 min, udemærket frisparksforsøg af Arnstad
56 min, giga chance til FCN, men Gretarsson forsvarer heroisk og knytter næverne ud mod publikum.
Så kommer den lange VAR situation og lige inden en dobbeltudskiftning af begge hold. Vi får Bech og Callø på banen.
Efter VAR stoppet har vi 15 min, hvor vi er på hælene.
FCN kommer inden målet til at par halve chancer, der begge udspringer omkring Callø.
Så kommer målet efter 76 min, svag opdækining af Callø og Rösler, men det er også bare to vanvittigt gode afleveringer af FCN, der er baggrunden - flot mål.
Vi rejser os flot derefter og lægger massivt pres resten af kampen.
Vi er dog ikke rigtigt farlige, og FCN virker komfortable i bare at forsvare.
83 min, Arnstad får to hænder i ryggen og appelerer for straffe. Kunne godt have været dømt.
93 min, godt indlæg af MA, men Bogeres hovedstød er ikke rigtigt farligt.
95 min, frispark ved højre hjørne af feltet. Istedet for indlæg hamrer Jørgensen på kassen, og en FCN spiller redder den modigt med hovedet.
Derfter et par hjørne og indkast med Hedenstad med fremme.. og så 2-0 målet, som er, hvad det er.
Set over hele kampen, hvem vi spiller mod, og hvor vi spiller, så er det svært at sige, at JP fejler taktisk og at holdet ikke har evnerne til at spille lige op mod en god modstander.
Det her handler SÅ meget om kvaliteten i felterne.. hvilket jo også kan vise sig at blive fatalt nok.
Man bliver ved med at tænke, at vi KAN da umuligt rykke ned med det hold og det spil... men puha, man kan også godt fornemme, at lammelsen stille og roligt begynder at indfinde sig.