Det der på spidsen med Tvind giver ikke rigtig mening selvom det var en sekt
Beklager men jeg forsøger at være objektiv og ikke bare slå ind på den almindelige fan-bashing, fordi vores klub naturligvis er bedst

De der akademier i Afrika var også forfærdelige, lige indtil vi selv lavede en aftale............ men det er jo fordi dette er helt anderledes
I nogen klubber er der problemer med kulturen som også knækker unge mennesker. Som jeg hører det, er der stadig en del som fravælger AGF på den baggrund (måske er de bare ikke gode nok) - af naturlige grunde bliver det ikke rigtig debatteret herinde. Måske er der en grund til, at der ikke er kommet særlig mange talenter igennem i umindelige tider. Vi hører igen og igen om potentialet men det mangler at blive bevist kontinuerligt.
I alle klubber vil der være nogen for hvem drømmen ikke bliver realiseret - er det bedre drømmen dør i AGF, end at den gør det ude på heden? Jeg har svært ved at se forskellen og især når alle ved, at det er de færreste som kommer gennem nåleøjet. Kender ikke statistikken men kan forestille mig en pæn del finder på andet at lave.
Pris........ tjaee folk bestemmer selv hvad de vil betale for og nogle af os sender da også børnene på efterskole eller lader dem dyrke andre sportsgrene som koster kassen
Ps: Og lige nu har vi en del talenter på ungdomsholdene der bliver talt gevaldigt op og lige om lidt slår igennem på Superligaens førerhold - den historie har vi efterhånden hørt en del gange de sidste årtier. Måske det denne gang er "this time is different"

Det håber jeg da.