New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 374K
Fint med et godt mål af Borgere og at han er hurtig vidste vi i forvejen men hvordan indgår han i spillet? Under U17 VM var det noget uskolet men det var så også et gennemgående tema på holdet.

Han træffer generelt de rigtige beslutninger ift. hans aflæg på indkast/længere bolde.

Det er tydeligt, at Bogere er en spiller, der ikke trækker tilbage i banen og deltager "bare for at gøre det". Han lever på kanten af forsvarslinjen og skaber plads dén vej.

Umiddelbart ser han ud til at bevæge sig rigtigt ift. hvordan spillet flyder.

Det er virkelig svært at vurdere niveauet hos RMU, når det er sagt så har AGF spillet fuldstændig forrygende angrebsfodbold.
James Bogere har ingen fejl lavet, og vurderet på hans niveau i kampen i dag, så forstår jeg godt at United, Ajax og klubber i Belgien var interesseret i ham
Jeg synes ikke, at det er svært at vurdere niveauet hos RMU. De er ringe. Men jeg går ud fra, at du tænker at det også er vores fortjeneste. Jeg er enig i, at vi spiller fint, men det skal selvfølgelig ikke være så let at spille sig fri af sin nærmeste modstander, som det er i dag. Kombinationerne flyder dog godt og tempoet er fint.
Flot halvleg, især af Harsløf, som har scoret hattrick.

Jeg synes ikke, at det er svært at vurdere niveauet hos RMU. De er ringe. Men jeg går ud fra, at du tænker at det også er vores fortjeneste. Jeg er enig i, at vi spiller fint, men det skal selvfølgelig ikke være så let at spille sig fri af sin nærmeste modstander, som det er i dag. Kombinationerne flyder dog godt og tempoet er fint.
Flot halvleg, især af Harsløf, som har scoret hattrick.
Yes enig i det du skriver.

Latest posts

Back