New posts

Kamptråd Træningskamp, AGF - Vendsyssel, fredag d. 2. oktober 2026 kl. 12:00

Stiften mener at Mølgaard var en af banens bedste og med fuld tid. Ham var jeg klar til at skibe videre til 1. division for en slik i foråret :oops:
Det var de fleste - men han gjorde det godt mod Horsens (undtagen sidste 15 min. som resten af holdet).

Fantastisk hvis han kan ramme et godt niveau som højreside af 3-backkæden. CV og co. skal uanset dette nu kigge grundigt efter backs med højt niveau.

Liam Eggert var banens bedste hvis man spørger Søren Højlund Carlsen.
Er Storch egentlig skadet, siden man ikke brugte ham? Det kan selvfølgelig også bare være for at give en opmuntring til andre med en "debut" i dag.

Til undskyldning for SHC må han vel have haft en holdliste med et forkert navn/nr. stående? Af statur synes jeg ikke at de to spillere ligner hinanden så meget. Eggert ser mere spinkel ud.

Stiften mener at Mølgaard var en af banens bedste og med fuld tid. Ham var jeg klar til at skibe videre til 1. division for en slik i foråret :oops:

Det er vildt hvis han er tilbage på fordums styrke - han så stærk ud i Superligaen og er måske lige det vi har brug for (sammen med Tingager). Han har været udfordret i flere sæsoner og lignet en der bare skulle videre men det vil glæde mig uendelig meget, hvis han har kæmpet sig tilbage og nu kan levere 👊 👊

Det er vildt hvis han er tilbage på fordums styrke - han så stærk ud i Superligaen og er måske lige det vi har brug for (sammen med Tingager). Han har været udfordret i flere sæsoner og lignet en der bare skulle videre men det vil glæde mig uendelig meget, hvis han har kæmpet sig tilbage og nu kan levere 👊 👊
Der er helt klart mindelser om den “gamle” Mølgaard igen 🤗.

Er Storch egentlig skadet, siden man ikke brugte ham? Det kan selvfølgelig også bare være for at give en opmuntring til andre med en "debut" i dag.

Til undskyldning for SHC må han vel have haft en holdliste med et forkert navn/nr. stående? Af statur synes jeg ikke at de to spillere ligner hinanden så meget. Eggert ser mere spinkel ud.
Storch er med U19

Sjovt, med den trupsammensætning vi har, at vi ikke spiller med to "rigtige" 10ere i dag, men det må jo være fordi vi gerne vil give spilletid til både Poulsen, Jønsson og Solbakken. Kristjansson skal åbenbart afprøves som venstre wingback. Solbakken er dog meget nede i maskinrummet i forhold til at han skal være 10'er. Men vi har ikke skabt noget offensivt efter et kvarter.
Stiften har talt om JP søger mod en 3-5-2 og det giver mening med en central midt mere i Solbakken, og en mere offensiv rolle til Bech.

Helt fundamentalt gør det ondt at skulle bruge to angribere i en trup der ikke har én gangbar 9'er, men til gengæld ca. 30 10'ere.

Der er helt klart mindelser om den “gamle” Mølgaard igen 🤗.
Det er så vildt. Jeg havde også afskrevet ham efter den skadesperiode, det svage forår i '25 og nogle ganske imponerende indhop under JP.

Måske har træneren gjort sin 3. erkendelse (1. Var at bruge dygtige folk i bagkæden, efter 1. Suppekamp. 2 var at man som mester ikke behøvede dygtige folk i forsvaret og 3. Vil så være, at jo, det gør man faktisk, inkl spilletid til Jønsson)

Latest posts

Back