Ny Ceres Park
Salling23
Kamptrådsekvilibrist
Se der har vi det store problem.Det må dæleme også være hårdt at skulle sidde på møder i nu 1½ år, hvor man skal drøfte filmproduktion af 25 Aarhus personligheder (Juni/august 2020), drøfte visionskonkurrence i juli, som så gennemføres i september/oktober, for så at vente til februar 2021 med at lave beskrivelse af organisations- og driftmodel for området omkring stadion, for så først i april af påbegynde en udfærdigelse af konkurrenceprogram.
Hvorfor de her måneder imellem at disse "højdepunkter" (som de kaldes) igangsættes/startes? Er folk ikke heltidsansatte på det her projekt? Jeg er glad for at jeg ikke skal være en del af sådan et projekt. Det ville jeg ikke have tålmodighed til. Jeg håber at Henrik Lind er bedre til det. Men jeg kan ikke bebrejde ham, hvis han ind imellem kommer i tvivl om det er 250 mio kr. investering værd. Men forhåbentlig kommer der pludselig skred i tingene. Om et par år eller tre...
Hans hensigtserklæring løber kun 1/2 år mere, så der skal snart til at ske noget