New posts

Kamptråd Superliga 24/25: Runde 3: AGF - SJF, fredag d. 02.08. kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 166
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 02-08-24

hvordan ender kampen?

• Total voters
    45
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga 24/25: Runde 3: AGF - SJF, fredag d. 02.08. kl 19.00
Han er noget mere cool end ham Kjøwenhaveren, der var i fuld gang med at hade BIF i sine svar til dig :D

Sindssyg ting dog, at påstå Sønderborg er en federe by end Århus! Jeg er vokset op i Sønderborg, tro mig! Det. Er. IKKE. Tilfældet.
Hvis der bliver behov for det, i tilfælde af tvivl, så skriver jeg gerne under på dit udsagn, Steen Kold. Har haft flere år i Sønderborg til komparativ analyse. Kunne sikkert have skrevet konklusionen indenfor de første par minutter.

Kunne sikkert have skrevet konklusionen indenfor de første par minutter.
Jeg kender dig ikke - men du er tydeligvis et menneske med forstand og omløb i hovedet ;)
Ret skal dog være ret, jeg besøger stadig Sønderborg fra tid til anden, al den stund min søde mor stadig bor på de kanter, og de har sgu oppet sig. Det er et væsentligt bedre sted at være i dag, end i 80'erne og 90'erne...
Stadig bare ikke tæt på at være at være federe end Århus.

• Like
Reactions: cph
Den eneste grund til at man gider Stiften længere er jo Mathias Maznikar. Modsat Oberstløjtnant Graahede og Sergeant Bjerre, ser han nemlig rigtig meget fodbold og ikke NBA hele tiden. Efter han fik lov af Graahede, som i vanlig stil helst ikke ville afgive mikrofonen, så påpegede Maznikar i går i det hvide snit at SjE ikke har en eneste spiller der kan gå ind i AGFs starter, omend han viste stor respekt for kollektivet og træneren. Det skal være 3 point og det er ikke til forhandling i min bog

Jeg kender dig ikke - men du er tydeligvis et menneske med forstand og omløb i hovedet ;)
Ret skal dog være ret, jeg besøger stadig Sønderborg fra tid til anden, al den stund min søde mor stadig bor på de kanter, og de har sgu oppet sig. Det er et væsentligt bedre sted at være i dag, end i 80'erne og 90'erne...
Stadig bare ikke tæt på at være at være federe end Århus.
Enig! Mit billede af byen blev også sløret af ufrivilligt at være flyttet fra smilets by til døde Sønderborg i 90'erne. Jeg ser med mildere øjne på byen i dag. Aarhus derimod står i et næsten ufejlbarligt skær, fordi jeg kun kommer på besøg - oftest i solskin og med fodbold på stadion.

Det med at at Sønderborg er federe er jo tydeligvis sagt lidt med glimt i øjet, til gengæld kunne jeg godt tænke mig at vide hvad han tænker på ift at vi skulle tage det særlig nært at blive drillet. Jeg kan oprigtig ikke komme i tanke om særligt gode eksempler på det og da slet ikke fra Sønderjyske, hvad er det de har drillet os med? Er det fordi vi synes den der med CL-hymne efter to sejre er en smule slidt? Vi ved jo ellers godt at det mest er misundelse over euforien :)

Jeg har hørt det andre steder fra også; at AGF fans skulle være særligt nærtagende og derfor sjovere at drille.
Jeg kan måske godt se, hvad de mener; jeg smider selv med interiøret, hvis nogen prikker til mig på dén konto ;)

Spøg til side: jeg kan faktisk godt blive oprigtig pikeret over den med CL hymnen, fordi den er slidt og ikke længere har nogen gang på jord. Vi har jo ikke for alvor så meget som hvisket hverken mesterskab, europa-bold eller medaljer, før det var endog meget realistisk, de seneste i hvert fald 10 år.
Medierne har! Men i AGF kredse har vi ikke - men medierne kører stadig på med de helt store gloser, så snart vi nærmer os toppen. Derfor bliver jeg faktisk også pikeret, når jeg så får skudt i skoene at vi fans også altid mister jordforbindelsen.
Dril mig gerne med, at min klub ikke vinder noget - det er fair game. Men det andet gider jeg ærligt talt ikke høre på længere... så derfor er det sikkert ganske fornøjeligt at prikke til mig med lige præcis dén.

Han er noget mere cool end ham Kjøwenhaveren, der var i fuld gang med at hade BIF i sine svar til dig :D

Sindssyg ting dog, at påstå Sønderborg er en federe by end Århus! Jeg er vokset op i Sønderborg, tro mig! Det. Er. IKKE. Tilfældet.
Haha, det er jeg også og selvom jeg altid godt har kunne lide sønderborg, så er det en stramning at kalde den federe end Aarhus😂

Vi skal bare have 3 point i aften. Men ville det ikke været herligt, hvis vi for en gangs skyld i fred og ro kunne køre en sejr hjem med mere end et mål? Den følelse er virkelig ved at være langt væk
Det er desværre lidt for sjældent jeg har haft følelsen af, at vi kører en sikker sejr hjem. Den følelse vil jeg meget gerne have i aften.

Har vi slet ikke udtaget en bruttetrup endnu? Er der virkelig så mange skader, at det er nærmest umuligt for Uwe.

Det er desværre lidt for sjældent jeg har haft følelsen af, at vi kører en sikker sejr hjem. Den følelse vil jeg meget gerne have i aften.

Har vi slet ikke udtaget en bruttetrup endnu? Er der virkelig så mange skader, at det er nærmest umuligt for Uwe.
Jeg har ikke set noget. De har jo deres “Værd at vide inden kampen”, men dertil hører åbenbart ikke engang en spillertrup 😉.

Hørte på Mediano, at AGF er den eneste klub, der ikke har stillet op til “Det taktiske værksted”. En udsendelse, hvor træneren fortæller om klubbens spil. Den “hemmelige klub” slår til igen. Hvis det havde været tilladt, ville spillerne skulle stille op uden numre og med pyromasker 😂.

P.s. Når flere ville spille imod, vil jeg i aften spille på minimum en to-måls sejr 😉.

Jeg har ikke set noget. De har jo deres “Værd at vide inden kampen”, men dertil hører åbenbart ikke engang en spillertrup 😉.

Nu har man så alligevel løftet sløret for en af hemmelighederne og lagt denne på Some

Jeg syntes Agf opfører sig tåbeligt og kan virkelig ikke se hvad de får ud af det. Enten er det total sløvsind eller også er der en større masterplan bagved som jeg ikke kan gennemskue😂😂

Jesper Hansen, Leopold Wahlstedt, Felix Beijmo, Henrik Dalsgaard, Frederik Tingager, Eric Kahl, Jacob Andersen, Luka Callø, Michael Akoto, Jonas Jensen-Abbew, Frederik Brandhof, Gift Links, Nicolai Poulsen, Mads Emil Madsen, Peter Bjur, Mikael Anderson, Tobias Bach, Patrick Mortensen, Sigurd Haugen, Tobias Bech og Richmond Gyamfi. 

Latest posts

Back