New posts

Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 497
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 20-09-26

hvordan ender kampen?

• Total voters
    49
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00
Jeg har lige set 2-2 igen.

Mølgaard er yderste forsvarer, han kan se hele linjen foran sig. Han må simpelthen aldrig nogensinde ophæve en offside fra den position.

Tingager og Tchamche fumler rundt, og kommer ikke nogle af dem op til indlægget.

Det er helt basale fejl.

Jeg har lige set 2-2 igen.

Mølgaard er yderste forsvarer, han kan se hele linjen foran sig. Han må simpelthen aldrig nogensinde ophæve en offside fra den position.

Tingager og Tchamche fumler rundt, og kommer ikke nogle af dem op til indlægget.

Det er helt basale fejl.
men han står også med 2-3 spillere omkring sig. Han er helt alene på bagstolpen

Jeg kunne alligevel ikke lade være med at deltage lidt i debatten - kald mig bare krukket 😅 men jeg har et par kommentarer, jeg ikke kan holde inde med.

Som flere har nævnt, så virker det altså ikke som særlig godt trænerarbejde at skifte så meget ud i forsvaret i slutfasen, især når modstanderen ikke har været farlige. Det giver mig lidt flashback til foråret, hvor JP gjorde det samme. Det kostede mod Nordsjælland på plastik, da man skiftede Dalsgaard ud for Tingager, og da man skiftede Dalsgaard ud mod FCM på udebane.

Jeg læste også på Twitter, at JP var meget efter Jørgensen, da han stod alt for langt fra sin mand. Så han forsøgte at rette op på sin fejl at sætte en mellemrumsspiller ind, når man har brug for at krige den hjem.

Jeg er sikker på VAR havde fanget en offside. Set fra siden, det billede jeg viste før, ligner det umiskendeligt at Mølgaard ophæver offsiden.
Jeg kan godt se det. Men under kampen viste de en med linjen og der synes jeg delaj skulder var længere fremme end Mølgaards. Men desværre vælger TV2 at sætte reklamer på når man stopper optagelsen så jeg kan ikke finde ud af at tage et screenshot.

Problemet er vel at vi er en mand i undertal. Så havde givet mere mening at stå lidt længere tilbage og have en Patrick Mortensen type til at heade den væk i forreste område
Vi står to mand i muren. En på mellemhånd og 2 mand som dækker forreste område. Jammerligt at vi ikke får den bold væk. Men den ligger lige hvor den skal.

Jeg er ærgerlig som alle andre. Men spillerne viser god indsats det meste af kampen. De tror på trænerens plan det det bringer dem næsten hele vejen.

De skal se på fejlene internt og i øvrigt stå fast på at spillet fungerer, fordi det gør det.

Jeg tror ikke på noget konstruktivt ved at bringe kriseretorik eller -mindset ind på nuværende tidspunkt.

Jeg forstår ikke Jørgensen skal ind og Jønne ikke skal. Jeg mener Hedenstad ser tåbelig ud på 2-2 målet, og at Anderson betager et skidt frispark. Men det der peger mest frem er de gode aktioner, og så få rettet nogle ting defensivt.

Jer, der mener målet til 2-2 er Hedenstad’s fejl/skyld/whatever, kan I ikke fortælle mig hvad han skal gøre?

Det er et godt slået frispark, hvor han er nødt til at afvente om den bliver snittet af en, før han gør et udfald. Det efterlader ham utrolig kort tid tid at reagere i, og det når han desværre ikke at gøre.

Det var præcis samme situation for nogle kampe siden, hvor der også blev scoret direkte på frispark.

Enhver målmand hader den slags indlæg som pesten, for der skal intet til før de ser ud som en idiot.

Latest posts

Back