FCM har næppe haft så mange gode offensive individualister som de har nu. Hvis jeg skal pege på et svagt punkt, så synes jeg ikke de har fundet afløseren for Sviachenko. De mangler en leder i det forsvar, det er Mads Bech ikke endnu og ham Ingason virkede ikke for dem
Jeg er helt enig i, at Scholz/Sviachenko i 2019/2020 er et af de bedste forsvar der har været i dansk fodbold. Der er et par versioner af FCK der også er deroppe, men Scholz/Sviachenko er top 3.
Jeg er med på det er et fortolkningsspørgsmål af ordet individualist, men jeg synes faktisk at deres hold i 2019/2020 havde flere individualister, specielt Evander var enestående, men også Dreyer, Isaksen og Wikheim og i lidt mindre udstrækning Onyeka, Marcondes, Anderson og Kaba.
Jeg har altid synes FCM var gode herhjemme, fordi de havde spillere der individuelt var gode, og mindre gode som en enhed. Hvilket så kostede dem i Europa.
Jeg synes i år, at deres hold er mere en enhed. Der er individualister i Simsir, Franculino og Osorio. Jeg er lidt i tvivl om jeg bil betegne Oliver Sørensen som en individualist, eller en spiller der er en relationsspiller. Martinez, Askildsen, Castillo osv har færre individuelle færdigheder inde på midten end Onyeka og Evander. Oppe foran synes jeg også Buksa og Cho er typer der er afhængige af indlæg, og bolde i feltet generelt, mere end det er spillere der afgøre kampen på egen hold.