Tchamche (for Bech), Holgersen (for Tingager) og Elvis Torach (for Kristjansson). Tidligere kom Andersen i stedet for Rösler. Hedenstad spiller 2. halvleg.
Han er hentet i Akademisk boldklub for 1 år siden. Han er ved at spille sig ind som fast starter på U19 han gør det i hvert fald rigtig godt.
Elvis Torach kommer ind på venstre wingback som han spillede for Uganda under U17 VM, men han er bedst på højre wingback.
SHC bliver ved med at kalde Georg for Liam Eggert.
Han er hentet i Akademisk boldklub for 1 år siden. Han er ved at spille sig ind som fast starter på U19 han gør det i hvert fald rigtig godt.
Elvis Torach kommer ind på venstre wingback som han spillede for Uganda under U17 VM, men han er bedst på højre wingback.
SHC bliver ved med at kalde Georg for Liam Eggert.
Sidste 5 minutter og det ligner næsten Horsens-kampen nu. Vi er trykket i bund og står lavt. Kæmpe chance til Vendsyssel. En spiller helt fri i det lille felt og en mirakelredning med den ene arm af Hedenstad. Men det kan da ikke være nerver?
Og så kom målet til Vendsyssel, da vi taber bolden i vores småspil foran feltet.
Det er et underligt fænomen, at vi sådan falder helt sammen og mister grebet om kampene i mange minutter ad gangen, uden at vi kan ændre kampbilledet.
Jeg er med på, at mange udskiftninger gør en stor forskel, hvor rytmen bliver slået i stykker, men der er mange dygtige spillere på banen, som ikke er i stand til at ændre billedet mod så svag en modstander.
Slut 2-1, plusser til Kristjansson (i hvert fald offensivt). Tingager og Mølgaard gør det vel også ret fint. Men der var ikke så meget at få pulsen op af.
Tænk, hvis de havde udlignet på deres sidste indkast. Hvor mange dårlige tanker det kunne have sat i gang i holdet. Det er utroligt, at de overhovedet kommer tæt på at kunne chokere os til sidst.
Jeg synes faktisk at afleveringen er fin, men ham der modtager den er slet ikke klar, til trods for at netop den aflevering har været fast altid under JP.
Med de sidste 10-15 min in mente kan jeg godt være i tvivl om, hvorvidt denne kamp gjorde mere skade end gavn.
Nu er holdet vel nærmest endnu mere skrækslagne for ikke at kunne fastholde en føring i en kamp, hvor man ellers var totalt ovenpå.
Kan også være bevidst at komme tilbage til basics og spille sikkert i træningskampen og få opbygget noget selvtillid. Så kan resten bygges på.
Jeg synes ikke, at han generelt har spillet SÅ sikkert og risikofrit i sine kampe. Derfor kan det være en bevidst tilgang i samarbejde med trænerteamet.
Jeg synes faktisk at afleveringen er fin, men ham der modtager den er slet ikke klar, til trods for at netop den aflevering har været fast altid under JP.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.