New posts

Kamptråd Træningskamp, AGF - Vendsyssel, fredag d. 2. oktober 2026 kl. 12:00

Ham har jeg ikke hørt om før. Hvem er han?
Han er hentet i Akademisk boldklub for 1 år siden. Han er ved at spille sig ind som fast starter på U19 han gør det i hvert fald rigtig godt.
Elvis Torach kommer ind på venstre wingback som han spillede for Uganda under U17 VM, men han er bedst på højre wingback.
SHC bliver ved med at kalde Georg for Liam Eggert.

Han er hentet i Akademisk boldklub for 1 år siden. Han er ved at spille sig ind som fast starter på U19 han gør det i hvert fald rigtig godt.
Elvis Torach kommer ind på venstre wingback som han spillede for Uganda under U17 VM, men han er bedst på højre wingback.
SHC bliver ved med at kalde Georg for Liam Eggert.
Jeg har sendt SHC en mail nu. Men han ser den nok først bagefter. Så må han redigere sit speak med AI. Lidt pinligt ...

Det er et underligt fænomen, at vi sådan falder helt sammen og mister grebet om kampene i mange minutter ad gangen, uden at vi kan ændre kampbilledet.

Jeg er med på, at mange udskiftninger gør en stor forskel, hvor rytmen bliver slået i stykker, men der er mange dygtige spillere på banen, som ikke er i stand til at ændre billedet mod så svag en modstander.

Jeg kan ikke lade være med at blive lidt irriteret på Rösler.
Han laver som sådan ingen fejl, men tager også bare 0% chance og initiativ.

Får bolden og spiller den videre til nærmeste mand.. hver gang.

Kan også være bevidst at komme tilbage til basics og spille sikkert i træningskampen og få opbygget noget selvtillid. Så kan resten bygges på.

Jeg synes ikke, at han generelt har spillet SÅ sikkert og risikofrit i sine kampe. Derfor kan det være en bevidst tilgang i samarbejde med trænerteamet.

Jeg synes faktisk at afleveringen er fin, men ham der modtager den er slet ikke klar, til trods for at netop den aflevering har været fast altid under JP.

Ja, han bliver ret solgt at sine medspillere. Meget lidt bevægelse.

Det er trods alt en træningskamp, så fint nok at prøve at lære af det. Så skal han bare losse til den i en gældende kamp i tilsvarende situation.

Latest posts

Back