McCowatt startede med at score men derefter så vi ikke mere til ham.
Selvtilliden er helt væk på banen - hvor er det vildt som vi helt stopper med at spille og giver dem bolden.
JP har til gengæld selvtilliden og skifter (endnu engang) ud i forsvaret i slutningen af en kamp. Det koster så igen igen……eller vi lukke I hvert fald mål ind.
Undskyld mit franske, men det er ganske enkelt en elendig afslutning på den her kamp, og elendigt trænerarbejde.
For det første, nogle helt urimelige dårlige indskiftninger af Tchamche og Jørgensen, alibi alibi og alibi.
Og at ingen på bænken i 20 min kan se Horsens kun ville slå indlæg fra Ilicevice deres nr.7, det er en katastrofe - og så endnu et indlæg der bare sejler i mål, det er simpelthen så katastrofalt det vi laver fra 70 min og frem.
Jeg har ikke tv2 så har ikke set noget som helst, men hvad fanden er det her for et taktisk oplæg? Man fører komfortabelt 2-0, man har spillemæssigt kvalitet til at køre den her rundt de sidste 20 minutter og så vælger man simpelthen at give bolden til Horsens og håbe??? What in the world of all fucks???
Man må aldrig - som i aldrig - skifte Jørgensen og Tchamche ind, når man skal køre en sejr hjem. Aldrig. Den solgte JP med så håbløse indskiftninger. Tænk hvor meget en Bogere og hvem som helst ville have løbet og kæmpet.
Mølgaard fast mand fra nu. Røsler på bænken. Arnstad frem i forreste linje.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.