New posts

Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 546
  • Views Views: Views 16K
Added to Calendar: 20-09-26

hvordan ender kampen?

• Total voters
    49
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00
Der er iøvrigt noget yderst fascinerende ved at man nu render rundt i en mesterskabstrøje som man ventede enormt længe på, endda glædede sig til at bære, og nu står man her og synes egentlig det er en lille smule akavet og endda lettere kikset... Det er fandeme indbegrebet af det agf jeg kender og elsker!
Jeg har tænkt mig at tage mesterskabstrøjen på i Gent, tænker det er en god mulighed for at få forventningsafstemt med holdet, om de synes trøjen forpligter i AGF

Jeg har tænkt mig at tage mesterskabstrøjen på i Gent, tænker det er en god mulighed for at få forventningsafstemt med holdet, om de synes trøjen forpligter i AGF
Det tror jeg ikke, spillerne er i tvivl om.

Men de er ramt på relationer og selvtillid. Det bedste du i den situation kan gøre er at vise din opbakning.

Stærkt at du tager til Gent og gør det.

Jeg tror, at Mølgaard ophæver offside. Hvis ikke er det en stor dommerfejl.

Jeg er ikke tilhænger af en trænerfyring nu, men game management var godt skidt i dag.

Sebastian Jørgensen må godt nok også være pinligt berørt over den måde han dækkede deres venstreback.

Vi er kun to points under stregen, men måden vi smider sejren må give rystelser helt ind i sjælen.

Der er iøvrigt noget yderst fascinerende ved at man nu render rundt i en mesterskabstrøje som man ventede enormt længe på, endda glædede sig til at bære, og nu står man her og synes egentlig det er en lille smule akavet og endda lettere kikset... Det er fandeme indbegrebet af det agf jeg kender og elsker!
Jeg har en Paddy- og en mesterskabstrøje fra sidste sæson. Det er ikke meget sollys, som de har fået set :LOL:

Jakob Poulsen står lige nu for AGF's dårligste Superliga-start i mindst 30 år – og på “ingen sejre”-målet tilsyneladende den dårligste i klubbens historie. Og markant ringere end ved de 3 tidligere nedrykninger........ Hvis ikke alarm lamperne var tændt for en del kampe siden så er de blodrøde lige nu

SæsonEfter 9 kampeV-U-TPoint
2026/27 – nu90-5-45
2005/06 – nedrykning92-2-58
2009/10 – nedrykning94-2-314
2013/14 – nedrykning94-1-413

jeg havde svært ved at synge at man er mester ihvertfald............

Det er som at gå med en studenterhue i oktober🤣

Det tror jeg ikke, spillerne er i tvivl om.

Men de er ramt på relationer og selvtillid. Det bedste du i den situation kan gøre er at vise din opbakning.

Stærkt at du tager til Gent og gør det.
Jeg er enig i man skal bakke op, og at det er flot at folk tager til Ghent.

Men jeg hørte interviewet med Knudsen, og jeg er lidt i tvivl om han har forstået alvoren.

Vi fortjente at vinde….

Målt på xG = Nej
Målt på berøringer i feltet = Nej
Afslutninger = Nej
Måltavlen = Nej

Fatter ikke hvad han mener

Jakob Poulsen står lige nu for AGF's dårligste Superliga-start i mindst 30 år – og på “ingen sejre”-målet tilsyneladende den dårligste i klubbens historie. Og markant ringere end ved de 3 tidligere nedrykninger........ Hvis ikke alarm lamperne var tændt for en del kampe siden så er de blodrøde lige nu

SæsonEfter 9 kampeV-U-TPoint
2026/27 – nu90-5-45
2005/06 – nedrykning92-2-58
2009/10 – nedrykning94-2-314
2013/14 – nedrykning94-1-413
Siden 1968.

Den bliver ikke overgået

JP var god i sidste sæson på et hold der var godt organiseret pga det arbejde Uwe Røsler havde lavet med vores hold
Vi har mistet to markante ledere i vores forsvar, Dalsgaard og Bejmo. Det betyder vores træner asap skulle sørger for at få vores organisation igen. Dette har JP forsømt, da jeg fornemmer hans styrke ligger i det kreative offensive spil. Men da målene vælter ind forplanter usikkerhed sig til vores offensive profiler, da de ved en fejlaflevering kan koste et mål mod os, hvilket det ikke gjorde sidste år.

Derfor må vi finde en træner der kan for styr på vores organisation asap. En mand der ville kunne det er Bo Henriksen. Om Bo vil det, eller om vi har råd til Bo’s lønninger ved jeg af gode grunde ikke, men jeg er overbevist om han vil kunne bringe os i top 6, og langt i Europa

For pokker jeg er ked og ked af den situation vi er bragt i

Det lader til at Kraul bare glemte at specificere at det var den her sæson han mente når han forudså at vi kunne flirte med nedrykning.

Der er nul mental styrke i det her hold. Det er spørgsmålet om man efterhånden ikke skal smide Pokal og Europa og fokusere på at undgå nedrykning

Europa er sekundært nu. I hvert fald indtil vi er over stregen og har margin.

Jeg er enig i man skal bakke op, og at det er flot at folk tager til Ghent.

Men jeg hørte interviewet med Knudsen, og jeg er lidt i tvivl om han har forstået alvoren.

Vi fortjente at vinde….

Målt på xG = Nej
Målt på berøringer i feltet = Nej
Afslutninger = Nej
Måltavlen = Nej

Fatter ikke hvad han mener
Men vi er tæt på toppen i xG. Der er jo fantastisk.

JP var god i sidste sæson på et hold der var godt organiseret pga det arbejde Uwe Røsler havde lavet med vores hold
Vi har mistet to markante ledere i vores forsvar, Dalsgaard og Bejmo. Det betyder vores træner asap skulle sørger for at få vores organisation igen. Dette har JP forsømt, da jeg fornemmer hans styrke ligger i det kreative offensive spil. Men da målene vælter ind forplanter usikkerhed sig til vores offensive profiler, da de ved en fejlaflevering kan koste et mål mod os, hvilket det ikke gjorde sidste år.

Derfor må vi finde en træner der kan for styr på vores organisation asap. En mand der ville kunne det er Bo Henriksen. Om Bo vil det, eller om vi har råd til Bo’s lønninger ved jeg af gode grunde ikke, men jeg er overbevist om han vil kunne bringe os i top 6, og langt i Europa

For pokker jeg er ked og ked af den situation vi er bragt i
Det er simpelthen JPs skyld at han ikke har erstattet de ledere🤯 hvor er CV i hele dit skriv? Manden har været en eklatant fiasko i vores vigtigste transfervindue. Han har ganske tydeligt lignet en mand der ikke aner hvad hvam har lavet. Han har levet på Stigs forarbejde og nu viser han sit sande ansigt.
Gad vide hvor mange “Mestre i xG” trøjer vi kan sælge?
CV har allerede en hængende derhjemme.

Latest posts

D
Replies
822
Views
55K
Back