New posts

Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 497
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 20-09-26

hvordan ender kampen?

• Total voters
    49
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00
Kunne være rigtig fedt hvis vi snart sparker vores kæmpe chancer ind- men sidder lidt med frygten for at når Horsens får deres første chance i 2 halvleg så scorer de.

Det sker 100% sikkert.

Det bliver en ren deja-vu kamp. Vi er ekstremt ineffektive og forsvaret kommer til at give mål væk.

Denne kamp ligner samtlige andre i sæsonen.
Vi er bedst men taber

Det er lidt vildt vi ikke bare kan få en smule medvind og få banket en af de chancer i mål😳 Det kan simpelthen ikke blive ved.
Det er også ekstremt surt det ikke lykkes for MA - han spiller fint men lider pt af tidligere tiders mangler = manglende slutprodukt. Må han få det ændret i anden halvleg🤞🏻

En kamp mellem to bund 6 hold. Vi skal nok bruge to mål for jeg kan ikke rigtig tro vi kan holde 0’et. Horsens virker som om de kan slå kontra hver gang vi mister bolden. Heldigvis har de heller ikke det sidste. Og så er det tydligt vi spiller uden angriber. Ærgerligt Andersson stadig er lige så uskarp som sidst han var her. Om han så fik en blankocheck med på bordel tror jeg ikke han vil score. Ind med McCowatt for Bech der stadig holder sommerferie.

Emmery har været med og er kommet til sine muligheder. Anderson tilføjer noget godt. Mølgaard giver gode ting med sine raids.

Carstensen har ikke været dårlig, men Links ville tilføje endnu en dimension.

Jeg er glad for at se Anderson sprudle, nu skal han bare få en scoring eller assist lagt på.

Det er sikkert naivt, men jeg tror AGF bliver bedre end Horsens, når man bringer bænkene i spil, og jeg tror på AGF scorer i 2. Halvleg.

Puha den kamp startede grimt...tror det kostede 5-8 år af mit liv. Så fik vi rimeligt godt styr på det og har domineret den sidste halve time. Det er bare en skam at Andersson stadig er ramt af en forbandelse, der gør, han ikke kan score for AGF. Det er altså sært. Han har to af kampens største chancer og rammer ikke engang målet...

Bech ligner desværre Bech fra det sidste forår under Uwe: tung i vendinger og acceleration og med en førsteberøring, der antyder at selv en langsomt trillende bowlingkugle ville volde ham problemer. McCowatt ind for Bech i pausen, det gad jeg godt se. For selvom Andersson ikke scrorer, så er det næsten det hele, der kommer fra ham - det MÅ sguda komme.

Eller også er han helt fysisk smadret oven på det program vi har haft, det er nærmere sådan jeg fornemmer det.

Uagtet hvad, så er han godt nok slukket i øjeblikket.
Så er det jo bare elendigt trænerarbejde. Hvorfor i alverden starter han så. Vi har en dyr McCowatt siddende på bænken der ikke har spillet tilnærmelsesvis ligeså meget. Vi må gå ud fra at Bech er helt klar.

Latest posts

Back