New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 206K
Hvad sker der med superligaen?

Jeg synes det sker alt for ofte at folk får ildebefindende? Får folk for meget at drikke nu eller?
En ting er spillerne, men at vi så ofte oplever fans der falder om, er simpelhent alt for ofte.
Jeg tror der er væsentlig meget alkohol, og nok også desværre hårde stoffer på stadion nu til dags, modsat 15-20 år siden

Nu klappes der på stadion og blandt Viborg–fansene. En ambulance er kommet ind i Parken for at hente den ramte. Det er et godt tegn, og vedkommende er tilsyneladende i stand til at blive flyttet til et hospital.
Hvordan er man ikke i stand til at blive flyttet til et hospital? - Jeg er desværre ikke sikker på at det er godt nyt, at han skal hentes i ambulance, det siger ikke noget om tilstanden at man vælger at køre ham på hospitalet.

Hvordan er man ikke i stand til at blive flyttet til et hospital? - Jeg er desværre ikke sikker på at det er godt nyt, at han skal hentes i ambulance, det siger ikke noget om tilstanden at man vælger at køre ham på hospitalet.

Man skal have puls og blodtryk for at kunne flyttes. Derfor.

Alternativet er direkte i kapellet! :D

Hvad sker der med superligaen?

Jeg synes det sker alt for ofte at folk får ildebefindende? Får folk for meget at drikke nu eller?
En ting er spillerne, men at vi så ofte oplever fans der falder om, er simpelhent alt for ofte.

Jeg tror det hænger sammen med at man tidligere ikke tog det så højtideligt, at en eller anden dejsede om fordi han havde drukket lidt over tørsten. Det er jo ikke fordi en masse mennesker pludselig har fået dårligt hjerte eller noget.

Jeg har ikke noget imod en AaB sejr mod bif. Det må hjertens gerne stige dem til hovedet deres start (vi ved jo hvordan det gik OB i sidste sæson hehe). Mennos offensiv bold ligger rigtig godt til vores måde at spille bold. Samtidig er deres forsvarsspil åbent som en si.
Faren er selvfølgelig momentummet kan drive et hold langt. Men stadig…

Sidder og hygger lidt med at læse på fcklive på Twitter. Der er det efterhånden sædvanlige raseri over et elendigt vindue, over spillerne med Lerager som en af dem, der får flest tæsk, over Neestrup ja nærmest alt men det der fik mig til at tabe kæben var dette tweet:

Det er jo helt sindssygt at betale en uerfaren træner 10 mio. om året i løn (hvis det er sandt) det er sådan noget arabiske klubber eller Chelsea kan finde på.

Latest posts

Back