New posts

Kamptråd Superliga runde 9: AC Horsens - AGF, søndag d. 20. september kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 546
  • Views Views: Views 16K
Added to Calendar: 20-09-26

hvordan ender kampen?

• Total voters
    49
  • Poll closed .
Det kan man sagtens, ja. Min pointe i det er, at selvom de givetvis selv tror på det, de siger, så føles det lidt "methinks he doth protest too much" agtigt. Altså at de i lige så høj grad forsøger at overbevise sig selv, uden at de måske er 100% bevidste om, at det er dét, der foregår.

Jeg ved godt, det bliver lidt søgt, men som sagt så har 3 årtier med at følge fodbold bare afsløret det mønster for mig. Ikke nødvendigvis HVER gang, men ofte nok, til at jeg oplever det som et mønster.

Men du har fuldstændig ret i, at det helt afgørende er, hvad der bliver sagt internt og ikke mindst, hvad følelsen er. Spillet har indtil videre aldeles ikke indikeret mangel på selvtillid, så jeg håber ikke Gretarsson gav startskuddet til en spillemæssig krise oven i resultatkrisen.
Det er selvfølgelig også et spørgsmål om hvor langt udtalelsen er fra sandheden. Den kan godt virke lidt unødvendigt at sige vi kan slå alle, når resultaterne fortæller at vi ikke kan slå nogen, men på den anden bør de da gå ud til alle kampe med en indstilling om at kunne vinde og i hvert fald i Superligaen er der trods alt også fundamentale kvaliteter til det. Hvis vi får Tingager tilbage og en bagkæde med færre udskiftninger tror jeg nok der skal begynde at komme nogle sejre. Hvis vi bliver ved med at tro på det.

Det er selvfølgelig også et spørgsmål om hvor langt udtalelsen er fra sandheden. Den kan godt virke lidt unødvendigt at sige vi kan slå alle, når resultaterne fortæller at vi ikke kan slå nogen, men på den anden bør de da gå ud til alle kampe med en indstilling om at kunne vinde og i hvert fald i Superligaen er der trods alt også fundamentale kvaliteter til det. Hvis vi får Tingager tilbage og en bagkæde med færre udskiftninger tror jeg nok der skal begynde at komme nogle sejre. Hvis vi bliver ved med at tro på det.

Jeg tænker han er glad for at være kommet til et hold med gode fodbold spillere. Så selvfølgelig kan han sige det👍 Alt andet ville være forfærdeligt.

Anderson brænder og det svier en del. Men det er i det mindste chancer han selv er meget involveret i at skabe. God pingpong med Serra, glimrende løb og indlæg fra Bech.

Når vi ser på xG er det store chancer, og der er meget mere liv i kampen. Jeg har også tillid til forsvaret kan holde 0'et, selvom Rösler ser presset ud.

Scor på chancerne, lad være med at smide bolden væk og hold fast defensivt.

Anderson brænder og det svier en del. Men det er i det mindste chancer han selv er meget involveret i at skabe. God pingpong med Serra, glimrende løb og indlæg fra Bech.
Ja, han er vel bedste mand i 1. halvleg. I det mindste fik vi bedre styr på dem som kampen skred frem. Den SKAL vi kunne tage i 2. halvleg med den bænk vi har.

Latest posts

D
Replies
820
Views
55K
Back