New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 205K
Superligaen 2024/2025
Nu smider jeg et postulat som risikerer i den grad at sætte sindene i kog - Uwe bliver gået til sommer!
Jeg har hørt snik snak længe fra nogen, der taler med folk i kredse tæt på spillerne: De er trætte af ham og hans facon! Han er ikke populær - det skal en træner heller ikke nødvendigvis være, men han er gået lidt i hak! Jeg kan ikke komme nærmere ind på kilderne - og det er muligvis ikke sandheden;

Spændende. Hvad er det for nogle spillere, dine forbindelser har forbindelser til?

For jeg tænker, det - såfremt der er hold i rygtet - er relativt væsentligt om det er nøglespillere eller udkantsspillere.

For det første tror jeg ikke Bo Henriksen er interesseret i at skifte Mainz ud med Århus. Det ville alt andet lige være et skridt ned.
For det andet kan jeg ikke døje BH. Han er sgu en tand for overgearet til min smag.
Det sagt, så tager jeg hatten af, for det arbejdet han leverer i Mainz - det har sgu overrasket mig ret meget. Og hans menneskesyn fejler bestemt ingenting.

I forhold til, hvad en træner skal kunne, så er mit bud at det første og vigtigste er, at han skal kende sine begrænsninger og sætte en stab sammen, der kan kompensere for de begrænsninger.
Dernæst skal han være god med truppen, så de er trygge og glade, og derudover være taktisk dygtig og begavet.

Gad vide om Klopp ikke savner at være træner ;)

For det første tror jeg ikke Bo Henriksen er interesseret i at skifte Mainz ud med Århus. Det ville alt andet lige være et skridt ned.

Det vil være torskedumt af ham med det navn han har fået skabt sig. Han siger selv, han vil være verdens bedste træner, så bliver man jo selvfølgelig i udlandet.

For det andet kan jeg ikke døje BH. Han er sgu en tand for overgearet til min smag.

Kan ikke klare synet af ham. Nærmest alt ved ham pisser mig af.

et sagt, så tager jeg hatten af, for det arbejdet han leverer i Mainz - det har sgu overrasket mig ret meget. Og hans menneskesyn fejler bestemt ingenting.

Det er da flot arbejde men altså Bo Svensson var også voldsom hypet lige indtil han ikke længere var det eller Priske. Lad ham lige klare den svære 2. sæson i Mainz, hvor forventningerne vil være en anden og modstanderne har fået nok data på hans spillestil og taktik.

AGF elsker den erfarne hånd på de tunge poster. Synes der er mange ting der matcher imellem klub og træner, og CV er naturligvis også en faktor. Selvom han fyrede ham så vandt de et DM sammen.
Ja, jeg ville også være meget lidt tilhænger af fx at gøre som Brøndby. Træneren behøver ikke have 30 års erfaring som chef, men man skal helst have prøvet lidt så man kan håndtere forskellige situationer, også hvis resultaterne svigter eller medierne forsøger at lave en skandalehistorie osv. Det er interessant med personligheden. Jeg vil sige at man skal have noget pondus, men det kan komme i mange afskygninger hvor erfaringer og resultater automatisk giver lidt ekstra vægt. Behovet ift medierne ændrer sig nok med bedre sportslige resultater, så det vil også være noget jeg tror man kan bløde lidt op efterhånden, hvis man bare stadig undgår at blive for defensiv.

Hold op fc er pinligt ringe. Tænk sig at have en budget 2-3 gange større end de nærmeste konkurrenter og så ikke være bedre?

Stop, stop. Gravesen mener Neestrup er en genial træner og så er Neestrup en genial træner.

BIF vinder på en pindsvine taktik, FCK kunne ikke en skid offensivt. Niveauet i denne sæson er vildt skuffende især taget i betragtning, der aldrig har været brugt flere penge på spillere.. Jeg bebrejder tildels holdene bruger så meget krudt på dødbolde for det kan betale sig.
Nærmeste mand tager dødbolden, punktum.

Stop, stop. Gravesen mener Neestrup er en genial træner og så er Neestrup en genial træner.

BIF vinder på en pindsvine taktik, FCK kunne ikke en skid offensivt. Niveauet i denne sæson er vildt skuffende især taget i betragtning, der aldrig har været brugt flere penge på spillere.. Jeg bebrejder tildels holdene bruger så meget krudt på dødbolde for det kan betale sig.
Nærmeste mand tager dødbolden, punktum.

Gravesen eller Graulund, hvem er den værste "ekspert"?

Superligaen er virkelig en ringe liga at se på denne her sæson, helt igennem dårlig fodbold.

Latest posts

Back