New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 205K
Superligaen 2024/2025
Last edited:
Jeg har altid haft den opfattelse, at der var tale om Tina Müller, men de to har tilbragt en del tid sammen i studiet uden noget at notere 🤷🏼‍♂️

Det var i øvrigt hans lejlighed, som den omtalte frille havde skaffet sig adgang til gennem en låsesmed(!)

I programmet i går sagde Lars Jacobsen med stort grin... "og der var Sisse Fisker jo"... og så grinede de alle højlydt.
Der må i hvert fald være en eller anden historie der.. og måske endda med flere end David.

Jeg har altid haft den opfattelse, at der var tale om Tina Müller, men de to har tilbragt en del tid sammen i studiet uden noget at notere 🤷🏼‍♂️

Det var i øvrigt hans lejlighed, som den omtalte frille havde skaffet sig adgang til gennem en låsesmed(!)
Har Tina Müller ikke altid været på DR?

Den DN-historie jeg har hørt er noget med et VHS-bånd med Kira Eggers, som blev sat på ved festlige lejligheder... Men tænker der er pænt mange DN historier derude, som ikke helt tåler dagens lys.

Har Tina Müller ikke altid været på DR?

Den DN-historie jeg har hørt er noget med et VHS-bånd med Kira Eggers, som blev sat på ved festlige lejligheder... Men tænker der er pænt mange DN historier derude, som ikke helt tåler dagens lys.
Hun var på TV 2 Sport i den periode, episoden skulle have fundet sted (som jeg husker det.) Derefter flyttede hun til Viasat.

Latest posts

Back