New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 243K
  • Værste stime nederlag i 57 år
  • Laveste antal point i slutspillet af alle hold nogensinde
  • 24 point i 25 kampe
Kan forstå nogen mener kritikken ikke er berettiget men det er altså grotesk dårligt. Det er pt. gået helt galt.

Manden stod selv og sagde, at det var den stærkeste trup han havde haft i AGF.

Helt enig.

Tak til Uwe for nu. Men dette forår har været helt elendigt. Uwe har ikke haft noget at byde ind med i en eneste kamp. Hold op hvor er jeg skuffet over hvor meget han er faldet i niveau.

De første 2 sæsoner sad man ofte med følelsen af at han kunne ændre ting i pausen. Men i det her forår, intet. Kom vi bagud vidste man kampen var tabt.

Pinligt pinligt pinligt. Godt sæsonen er slut.

• 24 point i 25 kampe
Kan forstå nogen mener kritikken ikke er berettiget men det er altså grotesk dårligt. Det er pt. gået helt galt.

Manden stod selv og sagde, at det var den stærkeste trup han havde haft i AGF.
Mon ikke vi også får noget at fejre snart - en ny træner i AGF?

Iflg. en journalist på Bluesky har vi et snit på 0,86 mod top 6 holdene i denne sæson.

Det er et helt horribelt trænerarbejde og af spillerne siden den gode start.

Min største frygt er at, Uwe stadig er her i næste sæson, får en en dårlig sæsonstart og bliver fyret i september eller oktober.
Riv plasteret af nu. Truppen trænger til nye impulser, vi trænger alle til ny energi og tro på tingene. Selv med en god start vil det sidde i baghovedet om vi nu kan holde kadencen oven på 2 pinlige forår.

Last edited:
Mon ikke vi også får noget at fejre snart - en ny træner i AGF?
Jeg er sgu i tvivl :oops:

Et eller andet sted kan man håbe de har været enige om det et stykke tid og det bare er et David scenarie, hvor han får lov at spille sæsonen færdig. Men det tvivler jeg på. Så kunne de jo have en ny klar allerede og ikke først skulle i gang med en proces.

Edit: Det ville egentlig være befriende hvis der blev effektueret straks og vist man var ekstremt utilfreds med forløbet. Tænker det dog ikke med de bemærkninger fra JN til Stiftens journalister.

Jeg har i øvrigt ikke den illusion alt med et trylleslag bliver bedre med en ny træner. Spillerne har i den grad også svigtet. MEM, NP, PM Mølgaard, Links og Beijmo er alle profiler som nærmest er faldet ud over en klippe i dette forår og det er altså som er bundrutinerede men som slet ikke har formået at hive sig selv op.
Det er der givetvis mange årsager til men det er dybt skuffende, de alle er faldet så meget i niveau.

Stor opgave for Uwe eller en ny træner for af de nævnte spillere, er PM vel mest udsat for at miste startpladsen.

• 24 point i 25 kampe
Kan forstå nogen mener kritikken ikke er berettiget men det er altså grotesk dårligt. Det er pt. gået helt galt

Den statistik er dog lidt påtaget, når vi har spillet slutspil i Top 6.

Jesper Fredberg vil dog sikkert synes det er fint hvis vi holder fokus på den statistik fremover.

Det er jo det eneste, som han kan sige i den situation - uanset hvad planerne er.
Man kan sige, at nu går man hjem og evaluerer, at man har et strategiseminar, og at man vil se på de næste fem år, hvilket delvist var det, JN fik mumlet frem.

Altså sige intet.

Det der var entydig opbakning fra manden med det sportslige ansvar set herfra.

Latest posts

Back