Ny Ceres Park
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Det er jeg jaDet er jo Aarhus det her![]()
Derfor er svaret på Martin Hansen spørgsmål at de blot er indkaldt som interessenter i området.
AGF indgår i dialogfora på lige vilkår med (alle) de andre interessenter men har plads i Stadionudviklingsgruppen sammen med repræsentanter fra Aarhus kommune https://kongelunden.aarhus.dk/deltag/din-mening-taeller/faste-dialogfora/#1
Er dog sikker på, at der er stærke kræfter som vil arbejde til AGF's fordel (Lind og Salling fondene) men de vil have kæmpe fokus på helheden og politikkerne vil være bange for at give fordele til et børsnoteret selskab.
Det er jo ikke "bare" et stadionprojekt men en helhed. Derfor har AGF heller ikke afgørende indflydelse og spørgsmålet bliver, om man overhovedet får lov at "købe" sig ind med de 50 mio. man har talt om - det tvivler jeg på. Spørgsmålet er om man overhovedet kan vinde et udbud på driften.
Stig AKA Frank Heskjær er som altid optimist![]()
Og altså Lind og Salling ligger jo kun penge, hvis stadion er en del af projektet etc etc.
Jeg taler i øvrigt ikke om drift eller om at købe sig ind eller lignende. Jeg tænker udelukkende på, at det design der i sidste ende ligges underskrift på, det er "sanktioneret" af AGF/JN, uanset om JN teknisk set skal sætte en underskrift selv eller ej. Det tror jeg såmænd ikke han skal/må.
Men hvorfor i alverden skulle man vælge et stadion som fremtidig hovedbruger ikke vil have?