New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 785K
Det med at lave særlig bemaling med "demotiverende ord" i modstandernes side af spillertunnel er helt til grin. I min bog. Og jeg håber aldrig AGF hopper på den slags. Jeg mener også, at FCM har fået noget lignende. Med en skillevæg. Og så forskel på venstre og højre side. Men det undrer mig ikke de synes den slags er sjovt derude vest på.

Det med at lave særlig bemaling med "demotiverende ord" i modstandernes side af spillertunnel er helt til grin. I min bog. Og jeg håber aldrig AGF hopper på den slags. Jeg mener også, at FCM har fået noget lignende. Med en skillevæg. Og så forskel på venstre og højre side. Men det undrer mig ikke de synes den slags er sjovt derude vest på.
Helt enig. Jeg kunne dog godt se det sjove i en lille gimmick med skjulte højttalere hos modstanderen, hvor John Stampe AI-hvisker små opstrammere som "Har I nu husket at snøre støvlerne?, "har I fået ekstra underbukser med?".

Småtrolling er sjovt, men hvis det bliver taget seriøst, bliver det bare noget latterligt machopis imø.

Ah ja, der var den - til inspiration til modstandernes gang til og fra omklædningsrummet. Det er dog vigtigt at der kan slukkes for diverse ‘features’ hvis nu der skal spilles pokalfinale og vi kvalificerer os, men trækkes som udehold…
Det er ikke udeholdets gang det er til dommeren, ser det ud til…

Måske ikke så underligt at de er så olme når de kommer på banen.

De kan også bare sætte billeder op af pæne damer i modstandertunnellen, så træder de ukoncentrerede ind på banen.
Karin Salling og Ena i skøn forening? 🤤

python GIF

Det er ikke udeholdets gang det er til dommeren, ser det ud til…

Måske ikke så underligt at de er så olme når de kommer på banen.
Ja - 'ommer. Det var i sin tid en forklaring på hvorfor dommerne ikke kunne nå hen til AGF's omklædningsrum for at fortælle dem at de havde udvist Mikanovic for at have skubbet til en havestol. Ah ja de tider, en dommerkendelse i kategori med sådan noget som FCK's straffe efter kampen var fløjtet af. Men hvis man synes dommerne er lidt sløve kunne det da godt have en effekt.

Stiften beretter at Magistratens styregruppe i dag har besluttet at gennemføre en besparelse på 2000 siddepladser, som trækker planlagte 22.000 siddepladser ned til 20.000 for at spare - hold fast - 1 million kroner. (!)
-dette med mindre altså, at AGF vil betale for omtalte 2000 sidepladser.

Det er så nidkært fnidderagtigt, snæversynet og reaktionært, at det tenderer idioti. Tænk sig at skære knap 10% af den siddende kapacitet for at spare et symbolsk beløb. Det er jo straight up diskvalificerende for at blive taget seriøst, hvis man vitterligt forestiller sig, at det ikke skader mere end det gavner.
Stiften kalder det for et "nyrehug til stadionbyggeriet". Jeg tænker det måske nok snarere er et nyrehug til fremtidige lejeaftale, men det må ansvarlige i styregruppen jo så bakse med bagefter.

Det er dum med dumt på, og klassisk politik. Dumme mennesker uden indsigt.

Nu ender de med at spare 1 mio kroner, for at få det vedtaget i byrådet, efter bestilling er lavet hos leverandøren, og så koster de sidste 2.000 sæder pludselig mere end du har sparet tidligere.

Det er sgu for latterligt, hvis man ender med at montere 2.000 færre sæder til en start. Hvor er det lige de skal undværes? Det er vel kun ved at gøre det stående stemningsafsnit større?

Politik <3

Latest posts

Back