Den store tribune-tråd
Stone Cold
Experienced member
Hvor er det i gang? Hvor ser du et forbud mod alkohol på vej i dansk fodbold? Jeg er med på, at man ikke må i drikke øl på stadion i Premier League, men dét land har også en endnu mere syg alkoholkultur end vi har. Hvor, på kontinentet Europa, ser du forbud mod alkohol på vej? Eller forbud mod flag?Den var selvfølgelig sat voldsomt på spidsen. Men det var en reaktion på den der forudsigelige og nemme "jeg gider ikke forholde mig til fremtidige scenarier". For de ting jeg omtaler, all-seaters, ingen alkohol, ingen flag osv. er jo hamrende langt fra fremtidigt og hypotetisk. Det er allerede igang og der kommer meget mere af det. Det er hamrende naivt at tro, at man kan adskille det fra pyro debatten.
...og hvad er der galt med all-seaters? Jeg skal ikke bede om at se fodbold stående.
Det er jo ikke en præmis! Det er et faktum at det er ulovligt. Det er IKKE drengestreger, det er ulovligt og farligt.Jeg har forklaret at jeg (og mange andre) ikke køber præmissen om “det er ulovligt så stop det basta”
Du har HELLER ikke forholdt dig til dokumenterede tilfælde af brandskader på tribunerne.