Jeg har ikke set så frygteligt mange af Napolis kampe, men jeg har nu alligevel set et par stykker.
Jeg så en for nylig, husker ikke mod hvem, hvor jeg netop noterede mig, at Højlund er blevet en hel del mere kompetent i linkupspillet. Han lavede nogle decideret lækre aflægninger til medspillere omkring feltet, modtog bolden med to mand i ryggen og satte spillet og havde også et par kompetente, omend ikke blændende, afslutninger.
Jeg tror ikke nødvendigvis det er den slags, Fotmob giver gode ratings på, med mindre du gør det hele tiden, og Napolis spil var bare ikke så konsekvent.
Det jeg forsøger at at sige er, at Højlund er lidt bedre, end du gør ham til. Tror jeg. Baseret på det, jeg har set. Men han ER meget afhængig af, at holdet fungerer, og det gør Napoli kun delvist i øjeblikket.
Men hey! Hvis Haaland spillede i FCK lige nu, ville han ikke have ramt tocifret antal scoringer endnu i denne sæson, han er også afhængig af, at holdet fungerer (overdrivelse kan være brugt for at slå en pointe fast).