Ja jeg havde sgu også skruet forventningerne op til noget mere fra de to - men bundholdene er ikke til at stole på i den her sæson, og nu er vi helt nede på tredjepladsen!
Shit FCK er til rotterne, men det er saftsusme også et kludetæppe af et hold efterhånden.
To sydamerikanere, to østeuropæere, lidt europæisk og noget fra Nordafrika.
Jeg kalder den: Nees er IKKE træner efter denne kamp, hvis de taber...
Shit FCK er til rotterne, men det er saftsusme også et kludetæppe af et hold efterhånden.
FCK indkasserede 2 mål på kampens første 5 min, så nu er vi bedste defensiv med 5 mål, da FCK har lukket 6 ind - sammen med SIF og FCM.
VIIIILDT at FCK og SIF kun har lukket 6 ind, da deres forsvar har været ret gavmilde. Vejle kunne have scoret 3 i dag.
FCK kan nå at lukke flere ind i dag - da kampen i skrivende stund kun er 26 min henne.
Så vidt jeg ved den første kamp som TV2 vælger at sende på hovedkanalen. Ekstra mange danskere kan således nyde en nedslagtning af FCK. Hvorfor stoppe ved 3 mål, FCN.
Jeg eeeelsker at se FCK blive kneppet. Også selvom det er playmobilstadionet. Det er voldsomt irriterende med vores nederlag i parken. FCK er i forfærdelig forfatning.
Kæmpe fornøjelse at se FCK blive most fuldstændig. Der er i den grad lagt i kakkelovnen til et brag i næste weekend. Aarhus Walk og noget der ligner udsolgt. Det stinker af et nederlag til AGF desværre, men potentielt de to bedst spillende hold der mødes
Må også være dejligt som cafe fan at se sit hold reduceret til ravl og krat fra hele verden, mens alle de højt skattede danske spillere bliver solgt for en slik til alle ligaens andre klubber.
Det er virkelig en strategi som betaler sig lige nu ..
Kæmpe fornøjelse at se FCK blive most fuldstændig. Der er i den grad lagt i kakkelovnen til et brag i næste weekend. Aarhus Walk og noget der ligner udsolgt. Det stinker af et nederlag til AGF desværre, men potentielt de to bedst spillende hold der mødes
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.