New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 239K
Det har du givetvis ret i. Jeg tænkte bare, at ChatGPT ville være en hurtig måde at finde info om det, da jeg regner med, der er skrevet om det omkring på nettet. Jeg har brugt det en del ift. at blive klogere på El Cambio-samarbejdet og hvad AGF kan forvente at få ud af det. Herunder såvel det strategiske som ikke mindst, hvilke spillertyper, der kan udvikles og deres styrker og svagheder udfra såvel deres genetiske potentiale, kulturen i landet ift. både fodbold og generelt samt akademiets faciliteter nu og på sigt. Her er jeg også blevet opmærksom på, at den nogle gange skriver noget decideret vrøvl og modsiger sig selv, når jeg gør den opmærksom på det. Jeg vil dog hævde, at jeg trods alt er blevet en del klogere på El Cambio
Jeg bruger selv GPT en del (overvejer franske Mistral AI af hensyn til geopolitik) og det hjælper. Der er mange gode ting at hente og det er friskt tænkt at spørge den om vurderingen af de forskellige trænere i forskellige aspekter.

Spørgsmålet er dels om den begynder at digte, og dels om den vægter diverse indlæg godt eller skidt, fx at lægge større vægt til en seriøs journalist, end en vred supporter efter et nederlag.

Som udgangspunkt skal man vide en del selv, før man kan stole på den, fordi den indrømmer fejl hvis presset, men man skal vide nok til at kunne presse den.

Der er så mange løse ender som klubben (forhåbentlig) har styr på, men er skjult for os.

Skal der spilles med 3-back og dermed wingbacks, eller skal man over i en 4-back.

Hvordan ser man offensiven, skal der fløje ind, eller skal der fortsættes med to angribere.

Hvordan skal spillestilen være, fysik + dødbold, tiki-zzzzaka, direkte?

Hvordan skal balancen være mellem at jagte resultatet i 25/26 vs at sikre spilletid til fx Callø og måske tage en mellemsæson?

Skal man satse mere på de unge man har købt, eller skrotte dem og købe et nyt lag unge med niveau til starteren (der rent faktisk så også har niveau til starteren)?

Mon CV har fået en anbefaling fra Niels Frederiksen ift Sindre Tjelmeland? De er hvert fald glade for ham i Polen https://www.vg.no/sport/i/W0zO4L/si...sistenttrener-i-lech-poznan-etter-seriegullet
Det virker til at Lech regner med at miste ham uanset hvad, så det burde være gratis for ham at trække den reference.

Jeg ved at mange grinte da FCK hentede Askou ind som assistenttræner til Neestrup, men sjovt nok har de fået styr på defensiven efter de hentede ham. Ham har han også siddet under i IFK.

Latest posts

Back