New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 205K

Lad da gerne kampen i Brøndby slutte 1-1 eller 2-2 :D
Så ligger vi der alene, og de smider point.

Hvordan kunne vi nogensinde tabe til det skodhold?!

Nå ja det var jo det der “straffespark” som Gifty begik på Claesson der afgjorde den kamp🤬

Vi mødte dem inden de opdagede hvor ringe de var - og stadig levede i håbet/troen/energien om at Delaney var kommet tilbage. Nu sidder han på tribunen med Cornelius - mens man brugte ham mod os, og lykkedes med at spolere det for os.

(Egen skyld vi ikke fik point i den kamp)

Så er der ikke flere hold der kan gå forbi AGF i denne runde (med mindre BIF vinder med 7 mål mod Randers) og AGF er derfor rykket en plads op er nu 3’er. Det er sgu da en meget god sæsonstart.

Det er dejligt.

Og i næste runde...WOW...
AGF vs FCN
SIF vs FCM
FCK vs BIF

Kæææft det bliver fedt. Hele top 6 fra sidste år - såvel som i år - mødes.

Lad da gerne kampen i Brøndby slutte 1-1 eller 2-2 :D
Så ligger vi der alene, og de smider point.

Vi mødte dem inden de opdagede hvor ringe de var - og stadig levede i håbet/troen/energien om at Delaney var kommet tilbage. Nu sidder han på tribunen med Cornelius - mens man brugte ham mod os, og lykkedes med at spolere det for os.

(Egen skyld vi ikke fik point i den kamp)

Det er dejligt.

Og i næste runde...WOW...
AGF vs FCN
SIF vs FCM
FCK vs BIF

Kæææft det bliver fedt. Hele top 6 fra sidste år - såvel som i år - mødes.
Vi mødte dem før de sparede spillere til Europa og da de havde flere af de gamle spillere i truppen samt Delaney spilleklar

Vi mødte dem før de sparede spillere til Europa og da de havde flere af de gamle spillere i truppen samt Delaney spilleklar
Ja og de spiller med et hold der har haft udskiftninger i større stil samt en del skader (ser det ikke værre ud end os).
Hvis 1,83 i snit er megakrise for dem, så tænker jeg de klarer den. Det er vist set før, at de skal komme fra baghjul. Derfor tror jeg heller ikke de fyrer Nees.

Det bliver spændende at møde Randers, de bider sgu fra sig i den her sæson. De har mødt mange af de store hold, imens Silkeborg nærmest kun har mødt dem der ender i den tunge ende. Jeg er ikke sikker på at SIF snupper en plads i top 6 foran Randers, men måske kommer de begge to med?

Jeg er MEGET tilfreds med den X'er :D

Havde på forhånd ønsket X i Farum også, men tillod en underholdende 3-0 føring til FCN, og det var åbenbart for meget for FCK, som vi alle nød at se sejle (igen igen).

Vi ligger nummer 3, og på lørdag kan vi indtage 1.pladsen igen, og denne gang vil vi minimum ligge nummer 2 hvis vi vinder, da SIF og FCM mødes.
Kæft jeg glæder mig. Har masser af scenarier i spil om, at FCN kan stoppe vores stime, især med den afklapsning af FCK i 1.halvleg, men samtidig husker jeg da FCNs kamp i Silkeborg ugen før, hvor de totalt faldt fra hinanden.

JEG GLÆDER MIG TIL LØRDAG!

Det bliver spændende at møde Randers, de bider sgu fra sig i den her sæson. De har mødt mange af de store hold, imens Silkeborg nærmest kun har mødt dem der ender i den tunge ende. Jeg er ikke sikker på at SIF snupper en plads i top 6 foran Randers, men måske kommer de begge to med?

Og samtidig tog Sønderjyske til Randers og slog dem der.
Brøndby har omvendt kun slået Vejle, Lyngby og AaB.

Sådan er der så meget - og meget kan se anderledes ud efter runde 11 om 5 runder, hvor alle har mødt alle ja.

Jeg er MEGET tilfreds med den X'er :D

Havde på forhånd ønsket X i Farum også, men tillod en underholdende 3-0 føring til FCN, og det var åbenbart for meget for FCK, som vi alle nød at se sejle (igen igen).

Vi ligger nummer 3, og på lørdag kan vi indtage 1.pladsen igen, og denne gang vil vi minimum ligge nummer 2 hvis vi vinder, da SIF og FCM mødes.
Kæft jeg glæder mig. Har masser af scenarier i spil om, at FCN kan stoppe vores stime, især med den afklapsning af FCK i 1.halvleg, men samtidig husker jeg da FCNs kamp i Silkeborg ugen før, hvor de totalt faldt fra hinanden.

JEG GLÆDER MIG TIL LØRDAG!
Så du kampen eller kun resultatet? På xG var SIF-FCN kampen helt lige. Jeg så ikke selv kampen men stats siger ikke at SIF var markant bedre

Latest posts

Back