New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 239K
Trænertråden
Det virker til at Lech regner med at miste ham uanset hvad, så det burde være gratis for ham at trække den reference.

Jeg ved at mange grinte da FCK hentede Askou ind som assistenttræner til Neestrup, men sjovt nok har de fået styr på defensiven efter de hentede ham. Ham har han også siddet under i IFK.
Hvem har siddet under hvem. Jeg er lidt forvirret nu?

Værd at bemærke Bold.dk skriver i artiklen, Thomas Nørgaard var på FCNs shortliste, da Hoff-Thorup tog til Norwich.
Hvis vi antager rygtet er troværdigt, så tegner der sig et billede af, vi vil et stilskifte. I det lys begynder jeg ligefrem at tro på, man har lagt en føler ud til Hoff-Thorup.

Omvendt så giver Friis rygterne ingen mening. Med ham fortsætter vi stort set den samme stil.

Make up your damn minds, i am losing my shit 😂

Der er tryk på transferrygterne.

Thomas Nørgaard har i hvert fald fået SønderjyskE til at spille noget relativt underholdende og offensiv fodbold.
Ja, men det er også et voldsomt stilskifte ift. vores spillestil de sidste 7-8 år.

Men lidt overraskende hvis vi er i starten af søgeprocessen - kunne tyde på det er Uwe der i højere grad har trukket stikken end den anden vej rundt.

All you need is Roy... du da da
All you need is Roy... du da da
All you need is Roy, Roy
Roy is all you need

1200px-Gen%C3%A8ve_Indoors_2014_-_20140114_-_Roy_Hodgson.jpg

Værd at bemærke Bold.dk skriver i artiklen, Thomas Nørgaard var på FCNs shortliste, da Hoff-Thorup tog til Norwich.
Hvis vi antager rygtet er troværdigt, så tegner der sig et billede af, vi vil et stilskifte. I det lys begynder jeg ligefrem at tro på, man har lagt en føler ud til Hoff-Thorup.

Omvendt så giver Friis rygterne ingen mening. Med ham fortsætter vi stort set den samme stil.

Make up your damn minds, i am losing my shit 😂
Viborg var under Friis ret offensive. Spillede med ret meget besiddelse.

De spillede 4-3-3 med en 6’er og to 8’ere (Grønning med Lonwijk og Bonde som 8’ere). To fejlvendte wings (Bakiz og Bech). Så nogle gange nærmest det 4-3-2-1 en system Kent Nielsen praktisere i Silkeborg.

Nørgaard spillede på samme måde som Friis i B93, men spiller i Sønderjyske en del 3-back kæde. Og i Superligaen ret afventede, hvor de ofte forsvarede i det lave pres.

Jeg er faktisk ret imponerende over så godt Friis fik det Viborg hold til at spille, med en bagkæde med Putrow, Kramer, Lauritsen og Sørensen.

Puha, jeg kan ikke sætte en finger fodbold fagligt på Nørgaard, slet ikke. Men hold op jeg frygter han ikke er klar til os.

David og Uwe havde noget ballast, der kan jeg godt mangler lidt fra Nørgaard. Ja jeg ved det er anderledes hos os nu end for 10 år siden, men ja, jeg tror sgu han mangler noget for at kunne holde til det.

Puha, jeg kan ikke sætte en finger fodbold fagligt på Nørgaard, slet ikke. Men hold op jeg frygter han ikke er klar til os.

David og Uwe havde noget ballast, der kan jeg godt mangler lidt fra Nørgaard. Ja jeg ved det er anderledes hos os nu end for 10 år siden, men ja, jeg tror sgu han mangler noget for at kunne holde til det.

Jeg er måske ikke ligeså pessimistisk, men din anke er også min umiddelbare bekymring.

Til gengæld har han erfaring med nedrykningskampe, lad os kalde det rettidig omhu ;)

Latest posts

Back